Siukum Balala Siukum Balala
1701
BLOG

Sorry, taki mamy klimat

Siukum Balala Siukum Balala Pogoda Obserwuj temat Obserwuj notkę 77

image

Dzwonią do mnie moi byli znajomi, od zawsze głosujący na PO, kiedyś brałem to za ekstrawagancję, ktoś musi mieć dziwne spojrzenie na świat. Dziś, w czasach nieco poważniejszych odbieram to inaczej. Dziś to polityczne szkodnictwo. Dzwonią, wiedząc że jestem przelotem w Polsce, dzwonią i zapraszają mnie na wódkę. Normalnie ja jestem tolerancyjny i otwarty na każdą współpracę przy zastawionym stole. Te alkohole w Polsce takie tanie, aż się chce pić. I robię to... aber ohne meine alten Kameraden. Bo oni dzwonią do mnie i z dziką satysfakcją obwieszczają: co pisiorze, zima znowu was zaskoczyła ? Odpowiadam nie bez porównywalnej satysfakcji: Sorry, ale taki mamy klimat. Jak można być tak głupim, mieć tak krótką pamięć by nie pamiętać co było kilka zim temu ? Przed słynną rejteradą Tuska z Bieńkowską z  Hauptbahnhof Warschau, z czemodanami z krokodylej skóry, prezentem  od Ławrowa - jak mniemam. 

Polska w zimowej szacie jest cudowna. Żal wyjeżdżać. Pozdrawiam stałych czytelników. Od wtorku blog otwiera swoje podwoje, bo się nagromadziło tematów.
 Sorry, taki mamy klimat na salonie24, że nie " zdanżasz" bo nie dysponujesz transportem mleczarskim, który jak wiadomo jest najszybszy, bo inaczej mleko się zsiada. 
image

image

image

image

image





Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości