Siukum Balala Siukum Balala
550
BLOG

Podsumowanie występów wicewojewody dolnośląskiego

Siukum Balala Siukum Balala Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

image

Ja nie wiem kto promuje idiotów w PO. To jest dla mnie niepojęte. Ja zawsze uważałem influencera Protasiewicza za niedojrzałego, infantylnego głupka. No bo komu mogło przyjść do głowy, po kijowskim Majdanie stwierdzenie, że Radosław Sikorski powinien zostać zgłoszony do Pokojowej Nagrody Nobla. Albo ten eksces, kiedy jako dolnośląski baron, podczas jakichś tam wyborów regionalnych władz, zaganiał do sali jakiegoś niesfornego towarzysza migającego się od głosowania przerobionym cytatem z Dejmka: ty jesteś tu od glosowania jak **** od sr****

No czyż to nie są wysokie, polityczne loty ? Aż wreszcie nadeszła sławetna szarża peowskiego szwoleżera na lotnisko we Frankfurcie i odebranie wózka bagażowego jakiemuś biednemu staruszkowi z Pakistanu. Oberwało się również Niemcom za ich niełatwą historię i za Auschwitz. Wówczas to poruszony niezwykłą odwagą europosła z PO stworzyłem wiersz - modlitwę, który uważam za swój najlepszy wiersz. 

Modlitwa do Św. Prota z Frankfurtu 

Patronie Święty Procie mój

Ty zawsze przy mnie stój

Rano wieczór, we dnie w nocy

Bądź mi zawsze ku pomocy

By żaden we Frankfurcie Klaus

Nigdy nie wrzeszczał na mnie - Raus !

Bym whisky wychlać mógł cztery szklany

By nikt nie mógł powiedzieć żem wlany

Bym Niemców mógł pytać, tak tylko dla picu

Czy byli może kiedyś w Auschwitzu ?

By nigdy żaden Szturmbanfuhrerek

Nie krzyczał schnelle otwieraj neseserek

Bo przez nienawistne ich krzyki i spojrzenia

Ja wojenne natychmiast mam skojarzenia

Przez jednego z drugim hitlerka

Przed oczyma staje mi babcia - szmuglerka

I sznapsem żandarm rozochocony

Szarpiący mą babcię  za balerony

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka