Smok Eustachy Smok Eustachy
450
BLOG

Najwyższy Czas

Smok Eustachy Smok Eustachy Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

No i wyjaśniło się. Nie ma wątpliwości że zablokowanie Najwyższego Czasu nastąpiło w wyniku zbrodniczej decyzji reżimu, który stracił nieniejszym moje poparcie. Ufam, że dojadą ich konfiskatą rozszerzoną. Swoją drogą istnienie takiej procedury administracyjnej nie wzbudziło przez tyle lat oburzenia totalnych. Bo wiedzą oni, że są zblatowani z pisiorami na gruncie służalczości wobec antypolskiej polityki Unii Europejskiej. 

Niestety ulegamy pewnemu mirażowi, przypisując działaniom funkcjonariuszy Solidarnej Polski pisoski znacznik. Tymczasem kaczyści oszukują nas działając pod fałszywą flagą. Nie zablokowali wyborczej, krytykapolityczna.pl, tylko nczas.com zablokowali. Obnażyli tym swoje nikczemne knowania i zdegenerowane sojusze. Sójka im w bok. Nie Wyborcza, nie Krytyka Polityczna jest ich wrogiem raz a zagrożeniem dwa. Czekajcie po wyborach będą kwilić o koalicji. Co za porażka. 

Brak konieczności spłodzenia uzasadnienia i możliwości odwołania się od decyzji dowodzą, że jesteśmy w sytuacji antydemokratycznej. 

Przypominam, że jeśli chcesz dalej czytać nczas na jego stronie musisz wbić na sztywno inne DNSY, np góglowskie 8.8.8.8 8.8.4.4

Ja miałem wbite i mi działało. 

Kilka zdań wyjaśnienia: 1. Mam chwilowo dość kłapania bredni o niewyszkolonej załodze. 2. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Sasinie. 3. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Kaczafim wysyłającym brata. Kwestie te są omówione po wielokroć i obecnie wypisywanie pierdół na te tematy szczególnie przez trolle w stylu Chirla, etc etc musi być traktowane jako wrzutki. Będę kasował bez ostrzeżenia. 4. Zabanowanych odbanuję jak mi przyjdzie ochota. 5. Maskirowce mówimy nie ale nie banujemy, przynajmniej na razie. Szczególnie nie banujemy Piko bo z A-Temem kto wie? Jak jakiś troll chce dyskutować na w/w tematy to niech zrobi wpis u siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura