STARY WROCEK STARY WROCEK
851
BLOG

Piaskownica Warszawska

STARY WROCEK STARY WROCEK Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 31

image

Myślałem, że przez parę dni oddechu główni kandydaci do gabinetu prezydenta miasta stołecznego Warszawa zdołają się jakoś  ogarnąć i zaczną rozmawiać o problemach miasta na poziomie, jakiego stolica i jej mieszkańcy oczekują. Niestety, dzieci okazują się być nadal dziećmi a ich "debata" coraz bardziej przypomina mi rywalizację w piaskownicy.

Wydawało mi się, że wszystkie problemy o charakterze pierdół zostały już ujawnione a tu bęc: awantura o znaki drogowe, Kandydat Jaki natychmiast wzywa TV, żeby nagrać tzw. setkę o kolejnym dzieleniu warszawiaków (i przyjezdnych tym razem). TVP INFO robi z tego leitmotif prania mózgów. Ale nic to, riposta pojawiła się natychmiast: prawica również korzystała z dobrodziejstwa zakazu parkowania w określonym dniu. Warto było sięgać po taki drobiazg i robić g...burzę? Nie lepiej było najpierw pomyśleć? Sprawdzić? Zastanowić się, czy warto?

Najwyraźniej nie ...

Teoretycznie nic mi do tego, nie mieszkam w Warszawie. Niemniej miałem nadzieję, że po 10 latach politycznej rąbanki zacznie w końcu zanikać ten model uprawiania polityki. Miałem nadzieję, że od Warszawy zacznie się naprawa i podniesienie poziomu dialogu politycznego. Nic z tego, wygląda na to, ze Warszawa i jej mieszkańcy będą musieli jeszcze poczekać. Jak długo? Wiek panów Trzaskowskiego i Jakiego podpowiada, że bardzo długo...

Niniejszym składam wyrazy współczucia mieszkańcom Warszawy: czeka Was pół roku dziecinady. A potem może być już tylko gorzej...

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka