STARY WROCEK STARY WROCEK
999
BLOG

Panu Sikorskiemu Radosławowi

STARY WROCEK STARY WROCEK PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Ciężkie jest życie blogera.

Najpierw chciałem poruszyć temat różnic w aktywności politycznej (rządowej) pani B. Szydło i pana M. Morawieckiego. Spóźniłem się, temat "uciekł" :)

Potem chciałem nawiązać do kultury osobistej i dyplomacji w wersji pana Sikorskiego. Radosława. Cóż, byli szybsi.

Ale...

Nie zmieniając obiektu zainteresowań i tematu (bo dyplomacja jest podobno jak kawior z truflami) udało mi się znaleźć motyw do ulżenia własnym emocjom. Pozostając przy panu Sikorskim, rzecz jasna.

Otóż pan Sikorski nie tylko mówi ale i pisze. Na TT również. Wydawało mu się, że mnie zbanował swego czasu ale to tylko pozory bowiem oczom mym - gdy zabłądziłem na jego TL - ukazał się wpis następujący:

image

To ostatnie zdanie jest fascynujące. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pomóc panu Radosławowi w doborze wzorcowego sąsiada. Zatem ładujemy kule (czyli poniższą populację Niemców) do maszyny losującej:

image

Włączamy prąd i urządzenie losujące: czekamy ..... czekamy ....

i oto mamy wylosowanego Sąsiada dla pana Sikorskiego. To ten z prawej:

image


Może być?


Rozumiem, że pan Radosław przyjmie w darze takie sąsiedztwo i - jak należy się domyślać - się poświęci dla dobra :)


Źródła potencjalnych Sąsiadów pana Radosława:

1. wsensie.pl

2. wp.pl

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka