STARY WROCEK STARY WROCEK
1807
BLOG

Gratuluję politykom i sympatykom POKO!

STARY WROCEK STARY WROCEK PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 38

Szczerze gratuluję Państwu dzisiejszego dnia sejmowego. Bardzo szczerze...


Wysłuchałem (co prawda nie wszystkich) wystąpień (pytań) pań i panów posłów z klubu sportowego towarzyskiego PO-KO podczas debaty dotyczącej wotum zaufania dla rządu premiera Mateusza Morawieckiego.

Jestem pod ogromnym wrażeniem niezborności, niegramotności i nieogarnięcia intelektualnego zabierających (PO-CO?) głos przedstawicieli Opozycji.

Szanowni PO-KO-wcy!

Nie napiszę, bo i tak w swojej pysze nie uwierzycie, że zostaliście rozegrani jak dzieci, rozjechani, zmiażdżeni, ośmieszeni, zdeklasowani, zdruzgotani, rozbici, zapędzeni w kozi róg, unieszkodliwieni ... itp. itd. przez:

a) przywołaną już Waszą niezborność

b) przemówienie premiera Morawieckiego

Ba, przez dłuższy czas myślałem, że to powtórka programu "Właśnie leci kabarecik" zawierającego bezpośrednią transmisję zalewu  frustracji Kluczowych Zasobów Ludzkich PO-KO.

Już nie wiem, co powinno Was bardziej boleć: Wasza własna indolencja czy przygotowanie PMM.

Oczywiście, jako "pisior" nie jestem obiektywny (w Waszym rozumieniu tego słowa), ale skoro nawet Wasze zbrojne medialnie ramię (Gazeta.pl) jednoznacznie oceniło Wasze występy:

image








to i ja nie mogę mieć wątpliwości. Jakże bym śmiał ...

Kończę powoli, bo trzęsą mi się okulary. Nie wiem tylko, czy jestem bardziej rozbawiony czy bardziej wnerwiony. Tym marnotrawstwem czasu sejmowego. A mogliście siedzieć cicho i się uczyć - nie wystawiając się na pokuszenie i ośmieszenie. Cóż: Wasze cele, Wasze zachowanie i Wasze kompetencje.  Wasz cyrk i Wasze ...

Trudno.


PS. Istnieje pewna możliwość, żeby zatrzymać tę - niszczącą życie polityczne w Polsce - postępującą degrengoladę opozycji.

Oddajcie stery rządów (władzy) nad PO-KO w moje ręce. Zapewniam, że:

a) PIS nie będzie miał tak lekko jak dotychczas

b) PO-KO przestanie się kompromitować

Chyba warto, czyż nie?


Kończąc życzę PO-KO dalszych sukcesów: niech przemieni się w nieustające pasmo. Pasmo sukcesów takich jak dzisiaj.
Jeszcze raz szczerze gratuluję!


To był piękny dzień :)))

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka