PawelZamiatala PawelZamiatala
440
BLOG

Celem obnażenia działania Zjednoczonej Prawicy,- Uznany Bloger komentuje zagrywkę Kremla n

PawelZamiatala PawelZamiatala Rozmaitości Obserwuj notkę 14
Się dzieje!

Platforma blogerska Salon24, - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1223505,kreml-zagral-na-konflikt-miedzy-ministrem-ziobro-i-premierem-morawieckim komentuje:

"(...) Zagrażająca nam katastrofa energetyczna (...)  O tym doskonale wie mający dostęp do najwrażliwszych informacji minister sprawiedliwości i prokurator generalny w jednej osobie, mający aspiracje do przejęcia schedy po Jarosławie Kaczyńskim, śmiertelny wróg premiera Morawieckiego, - bezwzględny egzekutor Zbigniew Ziobro (...) Oj! Ma o czym dzisiaj myśleć Jarosław Kaczyński (...)"

Mój komentarz:

Jeżeli Ziobro wie, a Kaczyński się domyśla, to czy wie Morawiecki? Skoro Kreml wiedział, to pewnie wszyscy wymienieni, jeśli nie wiedzieli wcześniej, to mogli się domyślać. Jeżeli wiedzieli, to Kreml mógł wiedzieć, że wiedzieli, że on wie. Ponieważ wiedział, to czemu wykonuje ruchy, które w mig dostrzega niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa? Nie dość, że dostrzega, to od razu publikuje, a przecież wie, że to co opublikuje jest czytane przez tych co mają wiedzieć, a skoro tak, to jeżeli do tej pory nie wiedzieli, to już wiedzą.

@ALL

Uprzejmie informuję, że celem zachowania higieny internetu, niezwiązane z tematem, hejterskie i niedorzeczne komentarze autorstwa ortodoksów odgrywających się na autorze notki, - nie będę kasował.

Słowem, - będę odpowiadał wyłącznie na komentarze, na jakie mi się zachce.

Pre Post Scriptum

Nie mogłem się powstrzymać ;-)

Post Scriptum

Notka wisi już zamieciona (hehe) pod dywan ponad półtorej godziny i żadnego ortodoksyjnego komentarza. A ja, jak zapowiedziałem, tak odpowiedziałem na te komentarze, co chciałem, bo mam słowotok. I żadnego nie skasowałem!


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości