Pogodny Pogodny
2903
BLOG

Zdenerwowany papież Franciszek dał klapsa kobiecie

Pogodny Pogodny Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 81

Papież może wszystko. Niemniej to co pokazał papież Franciszek obiegło świat kilka razy, niczym tsunami o wybuchu Krakatau. Wlazłem na twittera, szperałem po Reutersie i... Może źle szperałem, dlatego muszę zatrzymać się na newsie wziętym z MN do niego więc zainteresowanych odsyłam.

Oto kamera "idzie" przed papieżem Franciszkiem. Papież błogosławi wiernych na Placu św. Piotra, podaje ręce ludziom. Nic dziwnego, nic szokującego. Nagle jedna z kobiet przytrzymuje dłoń papieża dłużej. Coś  do papieża mówi. Papież zdenerwowany, bije nieoczekiwanie kobietę po rękach, coś jej odpowiada, jego twarz jest wyraźnie zła, rozdrażniona.

Dużo bym dał aby dowiedzieć się co takiego powiedziała papieżowi kobieta lub co odpowiedział papież, bo zdanie internautów jest na ten temat podzielone. Jedni twierdzą, że kobieta zbyt mocno i długo trzymała dłoń papieską, stąd taka a nie inna reakcja głowy Kościoła. Drudzy, że wypomniała ona papieżowi w skrócie, że rozwala Kościół od środka. Nie wiem, bo jest i trzecia wersja, że wspomniana kobieta  przepowiedziała mu przyszłość dlatego tak się wściekł.

Nie mam zamiaru oceniać, ale zachowanie papieża Franciszka, który nie reagował na niedawną procesję szamanów w Rzymie wzbudza moje obawy, że doskonale wie iż zaplątał się we własne sieci.

Zresztą proszę obejrzeć filmik  i ocenić samemu.

https://medianarodowe.com/nagranie-z-papiezem-franciszkiem-obieglo-swiat-zawyl-z-bolu-i-uderzyl-kobiete-wideo/


Ps. A może chodziło o coś zupełnie innego. Kobieta wyglądająca na Chinkę chciała jedynie poinformować papieża o trudnej sytuacji Kościoła w Chinach, albowiem rząd chiński ma zamiar zmienić treść Biblii oraz Koranu, a wszystko po to, by były one zgodne z nauczaniem Partii Komunistycznej i wpisywały się w wartości socjalistyczne.  W związku z tym dziwne byłoby w tym wypadku zachowanie papieża.

Pogodny
O mnie Pogodny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo