Zarząd stacji News 24 nie płaci swoim pracownikom? (fot. Pixabay, Facebook)
Zarząd stacji News 24 nie płaci swoim pracownikom? (fot. Pixabay, Facebook)

Polska stacja nie płaci za pracę swoich ludzi? "Dowiedziałem się, co to głód"

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 1
Byli pracownicy stacji News 24 twierdzą, że nie wypłacono im wynagrodzenia za pracę. Wpis w tej sprawie zamieścił w mediach społecznościowych były wydawca kanału. Z kolei prezes spółki Astro, będącej właścicielem telewizji zaznacza, że "pieniądze w znakomitej większości są wypłacane na bieżąco" — podaje portal Press.pl.

Zarząd News 24 nie płaci za pracę?

Piotr Czarnyszewicz, jeden z byłych wydawców stacji News 24 w zeszłym tygodniu na Facebooku opublikował wpis, w którym poinformował, że zarząd nie wypłacił mu należnego wynagrodzenia.

— Wiecie, co to znaczy być głodnym? Bo ja właśnie się dowiedziałem. Bo pracowałem jak robot od pół roku w stacji News 24. Pracowałem też w lutym. Dyżur za dyżurem. Codziennie. Dałem z siebie całe swoje zdrowie, emocje i zaangażowanie. Ale zarząd News 24 nie dostrzega żadnego powodu, żeby mi zapłacić. Prawie 6 tysięcy złotych — napisał Czarnyszewicz. Wpis ten obecnie nie jest jednak już dostępny na Facebooku.

Czarnyszewicz w swoim wpisie zwrócił się również bezpośrednio do kierownictwa stacji.

— Co państwo na to, że wasi dziennikarze głodują? Ktoś musiał to powiedzieć, bo świat powinien się dowiedzieć. Telewizji nie robi się za darmo, a ludzi nie oszukuje. Ja mam odwagę, bo dość z tym kłamstwem — podkreślił.


Nieterminowe wypłaty w News 24

Były pracownik News 24 odniósł się do sprawy także w rozmowie z portalem Press.pl. Czarnyszewicz podtrzymał słowa, które wcześniej udostępnił na Facebooku. Wskazano również, że pod jego wpisem wielu innych pracowników stacji skarżyło się na nieterminowe wypłacanie wynagrodzeń.

Press.pl informuje, że była dziennikarka News 24 Dominika Komarnicka również przyznała, że też nie otrzymała jeszcze dodatkowej pensji.

Prezes zaprzecza

Sprawę skomentował również prezes spółki Astro, będącej właścicielem stacji, Ryszard Krajewski. Jego zdaniem autorami komentarzy w sieci są sfrustrowani byli pracownicy.

— Pieniądze w znakomitej większości są na bieżąco wypłacane — powiedział, odpowiadając na pytania Press.pl. Zapowiedział przy tym, że osoby oczerniające stację zostaną pozwane.

Kanał News 24

Kanał News 24 nadawanie rozpoczął w marcu 2022 roku. Dostępny jest m.in. na 125 i 166 pozycji w UPC Polska, a także mniejszych i średnich sieciach kablowych. Jedną z gwiazd stacji jest Zygmunt Chajzer, który od marca prowadzi cykl "Chajzer podaje", w którym gotuje oraz rozmawia ze swoimi gośćmi na temat kulis życia prywatnego znanych osób. 

RB

(zdjęcie ilustracyjne: logo stacji News 24 (L), studio telewizyjne (tło) / źródło: Facebook, Pixabay)

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura