Wnętrze jednej z warszawskich Biedronek. (fot. Twitter)
Wnętrze jednej z warszawskich Biedronek. (fot. Twitter)

Klienci Biedronki nie mogli uwierzyć. Olej sieci wywołał ogromne emocje

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 11
Jedna z internautek podzieliła się w mediach społecznościowych zdjęciem oleju, który dostępny jest do kupienia w sieci Biedronka. Zainteresowanie użytkowników wzbudził fakt, że przedstawiony produkt jest niemal całkowicie przeźroczysty. Biedronka skomentowała tę sprawę — podaje WP.

Biedronka sprzedaje olej, który wygląda jak ocet

Internautka wrzuciła zdjęcie ze sklepu na facebookową grupę "Biedronkowe cuda", na której użytkownicy dzielą się m.in. okazjami i promocjami dostępnymi w tym dyskoncie. 

Wpis ten szybko zdobył dużą popularność i jak dotąd zareagowało na niego ponad 1300 członków grupy.

— Takie oto cudowne oleje w Biedronce. No powiem wam, że w pierwszej chwili myślałam, że to ocet — napisała pani Izabela.

image
screenshot/Facebook


Klienci Biedronki komentują

Wśród internautów rozpoczęła się dyskusja na temat tego, dlaczego produkt ten jest niemal całkowicie przeźroczysty. WP wskazuje, że na zdjęciu znajduje się rafinowany olej słonecznikowy.

Użytkownicy żartowali, że produkt przedstawiony przez panią Izabelę to "edycja limitowana", "olej z robaków" lub "olej mineralny". 

— Aż strach tego używać! Nie wiadomo, z czego to zrobione — napisała jedna z internautek.

Biedronka komentuje sprawę

Wirtualna Polska zwróciło się do biura prasowego Biedronki o komentarz w tej sprawie. W odpowiedzi dyskont wskazał, że jest to "pełnowartościowy produkt, który nie różni się składem od pozostałych".

— W przypadku oleju marki Wyborny, wyjaśniamy, że jego jaśniejsza barwa wynika z procesu rafinacji w zakładach tłuszczowych. Finalna barwa oleju, jaśniejsza lub ciemniejsza, może różnić się w zależności od przeprowadzonego procesu rafinacji oleju — wskazuje Biedronka. — Podkreślamy jednak, że taka barwa nie wpływa na jakość oleju, który jest produktem pełnowartościowym i spełniającym kryteria jakościowe — wyjaśnił menedżer do spraw rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka Adam Lalewicz.

Podkreślono również, że "najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz kontrola jakości są wdrażane na każdym etapie produkcji i dystrybucji, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo sprzedawanych przez nas artykułów".

RB

(na zdjęciu: wnętrze jednej z warszawskich Biedronek / źródło: Twitter)

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka