Ewa Bem podczas gali rozdania Fryderyków. (fot. Facebook)
Ewa Bem podczas gali rozdania Fryderyków. (fot. Facebook)

Ewa Bem upamiętniła zmarłą na nowotwór córkę

Redakcja Redakcja Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 12
W sobotę odbyła się 29. gala Muzyki Rozrywkowej i Jazzowej Fryderyk Festiwal. W jej trakcie Ewa Bem odebrała Złotego Fryderyka za swój cały dorobek twórczy. Wokalistka upamiętniła również swoją zmarłą córkę, Pamelę.

Ewa Bem ze Złotym Fryderykiem

Ewa Bem, odbierając statuetkę Złotego Fryderyka, wygłosiła ze sceny przemówienie, w którym upamiętniła swoją zmarłą 6 lat temu córkę Pamelę Bem-Niedziałek. To właśnie jej oraz swojej drugiej córce Gabrysi kobieta zadedykowała swoją nagrodę. Wokalistka nie kryła swojego wzruszenia.

— Przechodziłam przez różne fazy przygotowań do tego cudownego momentu, jak mają brzmieć podziękowania, obejrzałam kilka oscarowych gal, żeby wypaść jak najlepiej. Ktoś mi za kulisą powiedział, pani Ewo ten Fryderyk się pani po prostu należał — mówiła Ewa Bem. 


Ewa Bem dedykuje córkom Fryderyka

— Moi kochani, a jeśli jeszcze pozwolicie, to chciałabym powiedzieć dedykację. Na scenę wprowadził mnie Vito Bambino zrobił to wspaniale, pozwolił mi na taki drobiazg, że powiem. Zaprosił mnie do udziału na jego ostatniej płycie  jestem tam. [...] Moi mili, dziękuje za całokształt, jeszcze będę nad tym całokształtem pracowała ale dedykuję swojego Złotego Fryderyka Dindiemu (czyt. Dżindżiemu) Pameli i Gabryśce — powiedziała ze sceny. Artystka miała na myśli swojego męża oraz córki.

Tragedia rodzinna Ewy Bem

Jesienią 2017 roku Ewę Bem dotknęła ogromna rodzinna tragedia. Jej córka Pamela Bem-Niedziałek zmarła po walce z nowotworem mózgu. Kobieta miała 39 lat lat. Współtworzyła telewizję TVN24, TVN CNBC i TVN24 BiS. Była reporterką, wydawcą oraz prezenterką. Na nowotwór zachorowała będąc w drugim miesiącu ciąży. Pamela Bem-Niedziałek osierociła dwójkę dzieci.

Po stracie córki Ewa Bem odsunęła się od showbiznesu. Wokalistka odwołała wszystkie koncerty i pogrążyła się w żałobie. Na scenę wróciła dopiero w 2021 roku. Jej pierwszy występ po przerwie miał miejsce podczas 50-lecia pracy artystycznej na Ladies' Jazz Festival w Gdyni. 

W tym samym roku wystąpiła również na koncercie w ramach Top of the Top Sopot Festival 2021. Niedługo później wydała utwór „Wyrzeźbiłam twoją twarz w powietrzu” zapowiadający album koncertowy „Live”, który ukazał się pod koniec 2021 roku.

RB

(na zdjęciu: Ewa Bem podczas gali rozdania Fryderyków / źródło: Facebook)

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura