Krzysztof Stanowski piętnuje Natalię Janoszek. Sam podpadł znanej wokalistce

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 28
Edyta Bartosiewicz jest zdumiona tym, że Krzysztof Stanowski w swoim filmie na temat Natalii Janoszek wykorzystał jej piosenkę "Skłamałam", nie pytając o zgodę. Wokalistka żąda usunięcia fragmentów utworu z filmu i wpłacenia odpowiedniej kwoty na rzecz wskazanej przez nią organizacji charytatywnej.

Bartosiewicz protestuje przeciwko wykorzystaniu jej piosenki

Przypomnijmy, Współzałożyciel Kanału Sportowego nagrał 3-godzinny materiał, w którym demaskuje pseudo-aktorską karierę celebrytki Natalii Janoszek, która podawała się za gwiazdę Hollywood. Stanowski ujawnił dotychczas m.in., że Janoszek sama założyła swoją stronę na Wikipedii oraz spreparowała biografię w serwisie Filmweb.pl. W piątek opublikował 3-godzinny materiał z Indii o Janoszek. Film pt. "NataLie" stał się hitem na YouTube.


Lajtmotiwem dokumentu jest piosenka Edyty Bartosiewicz "Skłamałam". Piosenkarka ujawniła na Facebooku, że o dowiedziała się o tym od znajomego, bo... Stanowski nie zapytał jej o zgodę na wykorzystanie utworu.

"Zadzwonił właśnie znajomy i spytał, czy oglądałam najnowszy film znanego vlogera Krzysztof Stanowski na YouTube. Podobno pojawiają się tam fragmenty mojej piosenki 'Skłamałam'. Chcąc nie chcąc weszłam na wskazany Kanał Sportowy i zaczęłam pobieżnie przeglądać prawie 3-godzinny materiał, demaskujący jakąś panią z showbizu. Faktycznie, utwór pojawia się tam kilkakrotnie w krótkich odsłonach, będąc czymś w rodzaju muzycznego motywu, ilustrującego temat wodzącej media za nos  celebrytki. Pan Krzysztof przyłożył się do roboty, to trzeba mu przyznać, zapomniał tylko zapytać mnie o zgodę" - napisała polska piosenkarka.



Piosenkarka domaga się przeprosin od Stanowskiego

W kolejnym wpisie Edyta Bartosiewicz oświadczyła, że wszystkie swoje piosenki pisała z myślą o tym, by niosły pozytywny przekaz. "Nie chcę, by w jakikolwiek sposób przyczyniały się do nagonki na kogoś, kto być może ma jakieś poważne zaburzenia osobowościowe. Oczekuję przeprosin od Krzysztof Stanowski za użycie fragmentów utworu 'Skłamałam' bez mojej zgody, usunięcia ich ze swojego  filmu i wpłacenia odpowiedniej kwoty na rzecz wskazanej przeze mnie organizacji charytatywnej" - napisała.

Stanowski zareagował na wpisy Bartosiewicz o Janoszek

Krzysztof Stanowski odniósł się do wpisów Bartosiewicz na Twitterze. Jak twierdzi, fragmenty utworu wokalistki zostały już wyciszone w filmie o Natalii Janoszek.

"Wprawdzie nie muszę tego robić, bo wszystko mam rozkminione, ale po pierwsze skoro Edyta Bartosiewicz tak bardzo nie chce by jej piosenka była kojarzona z tematem zaburzeń psychicznych to ja to szanuję, a po drugie nie chcę, by ten ważny temat był rozwadniany przez wątek absolutnie ósmorzędny (a widzę, że już niektórzy zaczęli działać w ten sposób), więc wyciszyliśmy niektóre fragmenty. Jak się plik przetworzy (co może potrwać 24 godziny) to będzie można delektować się kilkusekundową ciszą. Pozdrawiam i zachęcam do oglądania Bollywoodzkiego Zera tych, którzy jeszcze tego nie zrobili" - napisał.



ja


Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura