Amstern Amstern
350
BLOG

„Wicepremier do spraw społecznych” nie wpuszczona do Sejmu RP

Amstern Amstern Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

U Konrada Piaseckiego dzisiaj Wlodzimierz Czarzasty. Dyskretny urok SLD. I sie zastanawiam, gdyby ten SLD mial rzadzic, ile wróciloby ze starego PZPR.
Ale o swetrach. Dzisiaj byl sweterek granatowy. Czarzasty opowiada jak pojechal do Przasnycza, na swoje, na spotkanie z rolnikami. Malzonka mowi, zeby zalozyl garnitur, bo chlopi zwracaja uwage, czy ktos ubrany po pansku, czy po chlopsku, ze beda wszyscy w garniturach pod krawatkami. Czarzasty zaklada garnitur. Wchodzi na sale, a tam 80 chlopów w swetrach. Taki to ten dyskretny urok SLD.

Ale o czym innym. Na takim dziwnym blogu spotkali sie... (tylko prosze rozwinac wszystkie komentarze)
"Spotkali się w święto o piątej przed kinem
Miejscowy idiota z tutejszym kretynem. 
https://www.salon24.pl/u/dziennikarstwoobywatelskie/868273,bohater-narodowy-jakiego-polska-jeszcze-nie-miala-zamordowany-przez-komnistow-zyje-w-sercach-polakow

Zapowiada sie piekny dzien. Tydzien wakacji, do dworca jechalem sam jeden, zadnego czekania na swiatlach. Troje sasiedztwa dalo mi klucze, zeby dogladac, wystawic smieci, wyjmowac poczte, bo "wicie-rozumicie, my na chwile do Burgundii".

VW Wolfsburg utrzymal sie w lidze, Holsztajn Kilonia moze nadal pomarzyc. W finalach amatorow Alemannia Aachen ulegla Viktorii Köln 0:2 i wypada z pucharu w przyszlym sezonie. A prawdziwy fusbal wyglada tak (okazuje sie, ze jezeli wkleilem zdjecie na portalu pilkarskim, to prawa do zdjecia ma ten portal, a ja juz nie):
 image

W Opolu (ciagle jeszcze nie przeniesiono Festiwalu Polskiej Piosenki do jakiegos polskiego miasta) bedzie tak: na otwarcie spiewa Slawomir (nie znam, jakis lysy gosciu z Zakopanego), potem transmisja meczu z mundialu, a potem Teresa Werner (podobno Slazaczka, ale nie slysze). Teresa Werner - niech daje - wyglada tak:


(589)  883 444

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka