Bazyli1969 Bazyli1969
488
BLOG

Już nie mogę wytrzymać. Zróbcie coś wreszcie!

Bazyli1969 Bazyli1969 Polityka Obserwuj notkę 10

Słucham, oglądam, krew mnie zalewa. Mam bowiem nieodparte wrażenie, że wbrew niepoprawnym optymistom obóz zmian jest we wstydliwej defensywie. Żarty? Absolutnie! Znacząca część obywateli podejmuje decyzje na podstawie tego co ujrzy w "niebieskiej szzybie telewizora". Chyba osoby odpowiedzialone w Zjednoczonej Prawicy za PR niedoceniają tej oczywistości. Smutne to. Taki wniosek wyciągam na podstawie oglądu przekazu mediów w ciągu kilku ostatnich dni. Dlaczego -a właściwie po polsku - czemu osoby desygnowane do reprezentowania zwycięskiego ugrupowania nie mówia jak jest? Jakieś takie międlolenie, uniki, obślizła poprawność przekazu, bla blab bla...

Przecież w rozmowie z takim genetycznym wypadkiem o nazwie Giertych, zamiast wkręcać się w jego narrację należałoby zapytać: jak tam przyjacielu-szantażysto twoje (celowo z małej litery) biznesy?

Święcickiego powalić zapytaniem: co jako wzorcowy koniunkturalista doradził by pan (znów celowo z małej litery) młodym i zepsutym ludziom w kwestii ustawieniu się w życiu?

Wyżelowanemu Grabarczykowi zadać pytanie brzmiące: jak nielegalnie zdobyć zezwolenie na broń?

Obleśnego Michała K. walnąć prosto w oczy: Wiem, że nie potrafisz niczego poza knuciem. Masz jednak jeszcze szansę na poprawę i dlatego proponuję ci gnojku robotę u mnie w ogrodzie. Daję całe 1 000 zeta brutto. Kiedy przychodzisz?

Panikarze i kłamczusze K. walnąć prosto w oczy: co z 3 x 15%? Gdzie elektrownia atomowa? Kiedy ruszy gazoport? Dlaczego podniosłaś kilkadziesiąt podatków?

Kosmitę Krzemińskiego zapytać o zdrowie jego kolegi pedofila Samsona...

Dość!

Weźcie sieęwreszcie Panowie Bracia za robotę. I róbcie to po męsku, bo od tej delikatności słabo mi sie robi.

Bazyli1969
O mnie Bazyli1969

Jestem stąd...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka