Kot z Cheshire Kot z Cheshire
182
BLOG

Liberalnym zamordystom ku rozwadze

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 4

 Przy okazji wczorajszego święta przetoczyła się przez media dyskusja o "faszyzmie", "nazizmie" i takie tam. "Liberałowie" wszelkiej maści ochoczo i gromko zamanifestowali swoje umiłowanie do: zakazywania, cenzurowania, blokowania, delegalizowania, pozbawiania praw obywatelskich a także do pozbawiania wolności za poglądy. Doczekałem się nawet w dyskusji na "fejsiku" cytatu z Saint-Justa: "nie ma wolności dla wrogów wolności", co (biorąc pod uwagę kim był Louis de Saint-Just zwany "Aniołem śmierci" lub mniej wzniośle "Himmlerkiem rewolucji francuskiej" i tysiące jego niewinnych ofiar) stanowi dla mnie oczywiste odwołanie do praktyk ludobójczych. Piewcy konstytucji RP powoływali się przy tym na zakazy jakie w owej konstytucji rzekomo się znajdują. Oczywiście nie przeszkadza to wzywającym do stosowania tych metod w byciu "liberałami", zaś owe metody rezerwują oni, a jakże,  dla "faszystów". Nikt przy tym nie interesuje się co głoszą owi "faszyści", po prostu są faszystami i tyle, a najlepszy na to dowód stanowią "symbole" pod którymi manifestują. Ot taka dyskusja "symboliczno - etykietkowa".

 W całym tym bałaganie i w zalewie sprzeczności przyszedł mi do głowy (jako miłośnikowi wolności, a wolności słowa w szczególności) pewien pomysł. Czy zbadano już zgodność z konstytucją art. 256 kodeksu karnego? Konkretnie z art 54 konstytucji? Jeśli tak, to żałuję że coś mnie ominęło, bo chętnie bym zobaczył pot na czole kauzyperdy czytającego uzasadnienie (wiem wiem, nawet by się nie zająknął nie mówiąc już o spoceniu!). Ale może jeszcze nie zbadano? Panie Bodnar, to może niech Pan zawnioskuje, co? W końcu toPana działka! No dobrze, wiem przecież, że sobie z tym poradzą, ale tym razem nie przegapię tej okazji, by przy czipsach i piwku obejrzeć profesora prawa udowadniającego z wielce mądrą miną że 2 + 2 = 5.

Dz.U.2018.0.1600 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny

Art. 256. Propagowanie faszyzmu lub innego ustroju totalitarnego lub nawoływanie do nienawiści

§ 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.

Art. 54. Zasada wolności poglądów

1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.



Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka