beautyfool beautyfool
114
BLOG

Wielki (przymusowy) powrót Tuska

beautyfool beautyfool PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Unijne stanowiska kończą się, z powodu braku perspektyw skoczek-przeskoczek próbuje zarzucić hak abordażowy do PO. Najlepiej na stołek szefa partii. Spotkanie z aktualnym, Budką, już czerwcu. Ma on abdykować, a ta rozmowa ma go przekonać? Tusk, cwaniak i intrygant, trzeba przyznać dużej klasy, ma szanse wymanewrować Budkę. Tylko, czy ugra stanowisko Przewodniczącego partii?

Jeśli nie, nie ma nic. Ani tam, ani tu. Pewnie wtedy poszedłby do stoczni, ale zlikwidował. Cóż, mnie to ani ziębi, ani grzeje. Nie mój cyrk, nie moje małpy.

ukłony, bf

beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka