hephalump hephalump
290
BLOG

F*ck Friday

hephalump hephalump Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

A ja olewam Black Friday

To co teraz jest niby w obniżonej cenie za kilka dni, może za tydzień w zwykłej promocji/wyprzedaży będzie jeszcze tańsze.


Wczoraj byłem w dużym centrum handlowym i mało nie pękłem ze śmiechu widzą te niby obniżone ceny. I może bym pękł gdybym przy kasie nie natknął się na dwie kobiety kupujące alkohol. W wózku miały tego dobra za ponad 3tys zł... Podobno na imprezę firmową. to mnie sprowadziło na ziemię...

Żeby "oszczędzać" na promocjach to najpierw trzeba mieć co wydać.


;)

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka