hephalump hephalump
242
BLOG

"Antysystemowy" Kukiz

hephalump hephalump Kukiz'15 Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Paweł Kukiz klaszczący w chórkach u Ru.... Przepraszam... Kosiniaka-Kamysza.

Ach jaka piękna katastrofa. Właściwie nie ma o czym pisać widząc jak "antysystemowiec" klaszcze na wiecu ZSL/PSL.


Ruch Kukiz'15 był ale właśnie się skończył, a pan Paweł może już spokojnie skakać u Kosiniaka i klaskać u Kamysza.


Więcej nie napiszę bo jestem zniesmaczony, a miałem kiedyś dużo sympatii do Pawła Kukiza.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka