Słownik na Fali
Słownik na Fali
report report
138
BLOG

„Śmigus-dyngus”, o co chodzi z tym „auć” oraz co „co ty do mnie mówisz” a także „haniebna

report report Kultura Obserwuj notkę 2
„Śmigus-dyngus”, o coc chodzi z tym „auć” oraz co „co ty do mnie mówisz” a także „haniebna akcja defamacyjna” – to świąteczna rozmowa o słowach. „Słownik na Fali” redagują: dr Sebastian Żurowski, językoznawca z UMK i Jarosław Banaś z Polskiego Radia Koszalin.


Posłuchaj interesującego podcastu "Słownik na Fali"


„Śmigus-dyngus”, o coc chodzi z tym „auć” oraz co „co ty do mnie mówisz” a także „haniebna akcja defamacyjna” – to świąteczna rozmowa o słowach. „Słownik na Fali” redagują: dr Sebastian Żurowski, językoznawca z UMK i Jarosław Banaś z Polskiego Radia Koszalin.

report
O mnie report

Interesują mnie przejawy życia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura