fot. Piotr Łysakowski
fot. Piotr Łysakowski
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
1086
BLOG

Posłowie i senatorowie PiS naprawdę wierzą w Finis Poloniae!

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 50
Oni naprawdę są głęboko przekonani, że grozi nam dyktatura. Że grożą nam rozbiory. Że to jest Finis Poloniae, jak mawia prezes.

Przedwczoraj w południe, po skończonym wcześniej posiedzeniu Senatu nowej kadencji, usiadłem sobie w barze za sejmową kratą. Chciałem zjeść obiad. I jednocześnie, jedząc go, słuchałem co mówią parlamentarzyści PiS. 

Oni naprawdę są głęboko przekonani, że grozi nam dyktatura. Że grożą nam rozbiory. Że to jest Finis Poloniae, jak mawia prezes. 

W związku z tym mam 3 refleksje. 

Pierwsza. Jeśli naprawdę w to wierzą, to – delikatnie mówiąc – mają poważny problem mentalny. 

Druga. Jeśli to mówią, bo przez lata, im się bardziej skrajne mówiło, tym się w partii bardziej zyskiwało, to informuję łaskawie, że kampania wyborcza się skończyła, a do następnej prezes – choćby z racji wieku – już tej partii nie poprowadzi. 

I wreszcie trzecia. Ja wiem, że na manifestacjach smoleńskich, byli tacy ludzie, którzy krzyczeli do Jarosława Kaczyńskiego ty jesteś Polską. 

I tak. To jest prawda. To jest polityczny koniec Jarosława Kaczyńskiego. Ale na szczęście jeszcze nie jest tak, że koniec prezesa jest równoznaczny z końcem Polski. 

Nawet większość w PiS to wie. Tak jest tylko dla ludzi mentalnie chorych, albo absolutnych, mentalnych ekstremistów. 

Jesteście tacy, większość parlamentarzystów PiS?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka