leniuch102 leniuch102
124
BLOG

Liga niezwykłych dżentelmenów

leniuch102 leniuch102 Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Istnieją bystre, wygadane typy, które mają wszystkie atuty, ale nie mają mojej sympatii. "Ja was coś baco nie lubię" i już. Jednym z nich jest znakomity komentator sportowy Mateusz Borek, nowy nabytek TVP. Tzw. internet go uwielbia, ja nie muszę. I nie mogę się zmusić. Wolę oglądać mecz z trochę nieobecnym Szpakowskim niż z za bardzo obecnym Borkiem.
Dla mnóstwa ludzi komentator sportowy to kwestia zupełnie nieobecna w życiu, bo należą do tzw. elity nieposiadaczy telewizorów. Najczęściej to gnuśni przeżuwacze netfliksa, którym nie chce się nawet wstać z pościeli, w której telepracują, ale mniejsza.
Dla reszty świata komentator to postać kluczowa. Chleb - Bogu i kapitalizmowi dzięki - już mamy, można skupić się na igrzyskach, a te bez komentatora dla wielu nie zabanglają.
No więc dla mnie ten cały Borek to trochę oślizła postać o słabo ukrywanych przerośniętych ambicjach, ale może go krzywdzę. Nie popisał się jeszcze takim rajdem jak niejaki Karol Stopa, który na wizji komentował w nieformalny sposób tenis Pań: "Wszystkie spotkania kur** zakończone 1:0. Oni po prostu ch** kładą.  W tych warunkach za moment Sabalenka przepier****".
Typowy dziaderski wdzięk bywalca warszawskich kortów, kiedy myśli, że ma wyłączony mikrofon. Stacja (Eurosport) wydarzenie uznała za niebyłe.
Głos zabrał za to Mati Borek, bo on zawsze głos zabiera:
"Karol Stopa to dżentelmen w każdym calu."  7tys.+ lajków.
Panie Borek, pan nie rozpoznałby dżentelmena nawet gdyby zaszedł Pana od tyłu i ugryzł w pośladek. Dżentelmeni tak nie mówią. Oni nawet tak nie myślą. Jeśli coś ich frustruje, mają wystarczająco bogate słownictwo by wyrazić swoje rozczarowanie bez rzucania mięchem.
 Chciałem podzielić się tymi uwagami z p. Borkiem, ale trafiłem na niewłaściwy moment. Właśnie aresztowano rektora jego uczelni za handel lewymi dyplomami i nieżyczliwi - któż ich nie ma? - tłumnie przyszli podzielić się z Borkiem wątpliwościami nt jego magisterki.
No cóż, innym razem może.

leniuch102
O mnie leniuch102

treści "osobiste": https://leniuch.home.blog/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura