Logicznie myślący Logicznie myślący
408
BLOG

Echo24 podwyższa wysokie standardy debaty

Logicznie myślący Logicznie myślący Rozmaitości Obserwuj notkę 18

 Bloger Echo24 twórczo podwyższa wysokie standardy debaty na jego blogu. Po obrzuceniu mnie wyzwiskami - https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1169754,refleksje-starego-blogera-oddanego-prawdzie-i-sprawom-waznym-dla-naszego-panstwa#comment-21482845 za uszczypliwy komentarz - https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1169754,refleksje-starego-blogera-oddanego-prawdzie-i-sprawom-waznym-dla-naszego-panstwa#comment-21482524 , wezwałem go do przeprosin i zagroziłem Sądem - https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1169754,refleksje-starego-blogera-oddanego-prawdzie-i-sprawom-waznym-dla-naszego-panstwa#comment-21482970, https://www.salon24.pl/u/karzo/1170504,czy-echo24-potrafi-pomoc#comment-21499534 . Oczywiście nie przeprosił, tylko mnie zablokował, a następnie opublikował dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamliwe i oszczercze stwierdzenie pod moim adresem. Ponieważ nadal jestem zablokowany u blogera Echo24, to odpowiadam mu na moim blogu.

Po wniesieniu przeze mnie Prywatnego Aktu Oskarżenia do Sądu - https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1172394,upiorna-twarz-pis-krotki-tekst-z-cyklu-ciekawostki-przyrodnicze#comment-21544024 ,w dniu 13 października 2021 roku, bloger „Echo24” opublikował na swoim blogu notkę zatytułowaną „Dedykowane komentatorowi Salonu24 skrywającemu się za nickiem @logicznie myślący” - https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1172889,dedykowane-komentatorowi-salonu24-skrywajacemu-sie-za-nickiem-logicznie-myslacy , zawierającą m.in. następujący tekst: 

"Powyższe informacje przekazuję pod rozwagę komentatorowi skrywającemu za nickiem @logicznie myślący, który w dodawanych na moim blogu komentarzach sugerował, że dzieciom z Michałowa nic złego się nie dzieje, - dając jednocześnie do zrozumienia, że ja w notkach na rzeczony temat przesadzam i histeryzuję."                                                                                                                                                             

Ponieważ było to oszczerstwo pod moim adresem, odpowiedziałem blogerowi Echo24 m.in. następująco:

„Panie Echo24! Nie napisałem ani jednego komentarza, ani jednego zdania, ani jednego słowa dotyczącego dzieci z Michałowa. A teraz proszę zacytować te moje komentarze ( i wskazać linki) , w których miałem sugerować że dzieciom z Michałowa nic złego się nie dzieje. Jeśli to się Panu nie uda lub nie odwoła Pan tego kłamstwa, to dojdzie kolejny pozew o oszczerstwo.” 

Ponieważ do dnia dzisiejszego bloger „Echo24” nie udowodnił ani nie odwołał swojego kłamliwego i oszczerczego stwierdzenia, dlatego w dniu dzisiejszym skierowałem do Sądu kolejne pismo procesowe dot. mojego PRYWATNEGO AKTU OSKARŻENIA przeciwko blogerowi Echo24.



                                                                                                                                                                          Tarnów dnia 18 października 2021 r.

..........................................

..........................................

..........................................

"Logicznie myślący" bloger Salonu 24


                                        Sąd Rejonowy w Tarnowie

                                       Wydział II Karny

                                       ul. Dąbrowskiego 27

                                       33-100 Tarnów


                                                                                                   WNIOSEK DOWODOWY

dot. PRYWATNEGO AKTU OSKARŻENIA przeciwko blogerowi „Echo24” na portalu Salon24

wniesionego przeze mnie 11 października 2021 roku do tut. Wysokiego Sądu

Na podstawie art. 167 kpk wnoszę o dopuszczenie dowodu w postaci zrzutu ekranu z bloga blogera„Echo24” na portalu Salon24, na okoliczność kolejnego zniesławienia mnie przez blogera „Echo24”poprzez oszczerstwo, jakobym w dodawanych na jego blogu komentarzach sugerował, że dzieciom z Michałowa nic złego się nie dzieje, gdy tymczasem ja nie opublikowałem żadnego komentarza na temat sytuacji dzieci z Michałowa, na jego blogu.


Uzasadnienie


W dniu 13 października 2021 roku, już po wniesieniu przeze mnie Prywatnego Aktu Oskarżenia do tut. Sądu, bloger „Echo24” opublikował na swoim blogu notkę zatytułowaną „Dedykowane komentatorowi Salonu24 skrywającemu się za nickiem @logicznie myślący”, zawierającą następujący tekst:

"Powyższe informacje przekazuję pod rozwagę komentatorowi skrywającemu za nickiem @logicznie myślący, który w dodawanych na moim blogu komentarzach sugerował, że dzieciom z Michałowa nic złego się nie dzieje, - dając jednocześnie do zrozumienia, że ja w notkach na rzeczony temat przesadzam i histeryzuję." (dowód nr 6 w postaci zrzutu ekranu)  

Ponieważ było to oszczerstwo pod moim adresem, odpowiedziałem m.in. następująco:

„Panie Echo24! Nie napisałem ani jednego komentarza, ani jednego zdania, ani jednego słowa dotyczącego dzieci z Michałowa. A teraz proszę zacytować te moje komentarze ( i wskazać linki) , w których miałem sugerować że dzieciom z Michałowa nic złego się nie dzieje. Jeśli to się Panu nie uda lub nie odwoła Pan tego kłamstwa, to dojdzie kolejny pozew o oszczerstwo.” (dowód nr 7 w postaci zrzutu ekranu) 

W zaistniałej sytuacji pragnę zwrócić uwagę Wysokiego Sądu, że postępowanie blogera „Echo24” cechuje się dużym natężeniem złej woli oraz praktyczną recydywą.

Ponieważ do dnia dzisiejszego bloger „Echo24” nie udowodnił ani nie odwołał swojego kłamliwego i oszczerczego stwierdzenia, dlatego wnoszę do Wysokiego Sądu jak na wstępie.

...................................

"Logicznie myślący" bloger Salonu 24


Załączniki:

- odpis Wniosku dowodowego 

- dowód nr 6 w postaci zrzutu ekranu

- dowód nr 7 w postaci zrzutu ekranu




Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości