maia14 maia14
1403
BLOG

"Furioza" ... pełno "dorodnych młodzieńców"

maia14 maia14 Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 41

"Furioza" , to film wyreżyserowany przez Cypriana T. Olenckiego, do jego i Tomasza Klimali scenariusza. 

I oto mamy policjantkę "Dziką" /gra ją Weronika Książkiewicz/, która wespół ze swym szefem,  Bonerem /Łukasz Simlat/ ścigają mafię, w tym i kibolstwo. Jest też lekarz, dawny ukochany "Dzikiej", Dawid /Mateusz Banasiuk/, którego brat, "Kaszub" /Wojciech Zieliński/ jest mocno zakotwiczony w mafijnym półświatku, podobnie jak Polański /Janusz Chabior/ czy "Mrówka" /Szymon Bobrowski/. A pośród kibolstwa prym wiedzie niejaki "Golden" /Mateusz Damięcki/.

Następnie Dawid ma przeniknąć do mafii i kibolstwa, aby ratować brata. I przenika...

Zdjęcia w tym filmie są autorstwa Klaudiusza Dwulita, natomiast autorem muzyki jest Miro Kepinski. Jakoś to wszystko współgra.

Film "Furioza" pokazuje interesiki mafijne oraz ustawki kibolskiie, z "dorodnymi młodzieńcami", ale jest też zaznaczone różne podejście policjantów do swej roboty. 

Byłam, zobaczyłam i nie zasnęłam, tak jak mnie to dopadło na "Diunie", więc nie jest źle.



maia14
O mnie maia14

"Uśmiech wędruje daleko"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura