cielska zielsk
cielska zielsk
Malgor Malgor
509
BLOG

awanturki, czyli cielska zielsk...

Malgor Malgor Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 146

awantura tu, tam, pogania jedna drugą, każda ważna, miny robią i jad sączą, ścigają się o mą duszę...

ja mam kolejną; trochę w niej Tuwima, trochę Chamowa, no i nie wszystko mogę zidentyfikować... skądś coś kiedyś ściągnęłam albo mrówki kontrabandę przyniosły - wkopałam w grunt, czyli w kretowiska, no i się panoszy...

---------

urwane...

image

niosłem...                             

image

czułem...

image

cielska...

 image

zielsk...

image

:))

/M. Białoszewski, Awanturki, w: Wiersze wybrane i dobrane, Warszawa 1980/

i jeszcze: płotki dla cielsk

image

Malgor
O mnie Malgor

nie obrażam, czasem coś za szybko napiszę; albo - emerytką jeszcze nie jestem, więc nie hejtuję:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości