marek.w marek.w
1696
BLOG

Mowa programowa Nawalnego jako kandydata na Prezydenta Rosji

marek.w marek.w Rosja Obserwuj temat Obserwuj notkę 60

Aleksy Nawalny został skazany w ustawionym procesie na 3, 5 r. Łagru. W czasie procesu wygłosił mowę, która jest faktycznie rzuceniem rękawicy Putinowi i jego Czekistom przez kandydata na Prezydenta Rosji. Poniżej prezentuję mój prywatny skrót jego przemówienia, które , czego jestem pewnie stanie sie równie znane w Rosji i na świecie, co wideo Pałacu Putina i jego pozłacanej szczotki do sedesu.

" Chciałbym zacząć od omówienia prawniczego pytania, które wydaje się głównym w tym procesie i na który wszyscy zwrócili uwagę, wszystkie media i zwykli ludzie. Chodzi o to , iż chcą mnie wsadzić w sprawie, w której już zostałem wcześniej uznany za niewinnego, a samo oskarżenie sfabrykowane. Rosja jest członkiem Rady Europy, a Europejski Sąd uznał, że nie ma żadnych podstaw do oskarżenia, a sama sprawa została w całości sfałszowana. Federacja Rosyjska w końcu też to uznała, wypłacając mi rekompensatę za niesłuszny areszt.  I mimo tego, mnie nadal chcą posadzić , chociaż sami mnie uznali za niewinnego !

Komuś bardzo zależało, abym nie zdążył uczynić jednego kroku na ojczystej ziemi jako swobodny człowiek. I my wszyscy dobrze wiemy komu i jaka jest tego przyczyna - nienawiść i strach jednego człowieczka ukrytego w bunkrze, którego śmiertelnie obraziłem tym, iż przeżyłem, gdy mnie chcieli zamordować z jego rozkazu.Pierwszą obrazą było to, że dzięki dobrym ludziom, pilotom i lekarzom przeżyłem, nastœępną, że nie schowałem się ze strachu w jakiejś kryjówce pod ochroną. A najstraszniejszą było to, że ośmieliłem się wziąć udział w śledztwie w sprawie mojego otrucia.

W tym śledztwie dokazaliśmy, iż to osobiście Putin, wykorzystując FSB dokonał próby morderstwa i że wcale nie byłem wyjątkiem. Teraz to już wszyscy znają i jeszcze dużo nowych szczegółów poznają. I to wszystko doprowadza tego małego  złodziejaszka, ukrytego w bunkrze do szaleństwa. Ten właśnie fakt, że WSZYSTKO się wydało ! Rozumiecie ? Nie ma już żadnych rankingów, żadnego masowo poparcia, już niczego ! Ponieważ się wyjaśniło, iż aby poradzić sobie z politycznym konkurentem, u którego nie ma mediów, nie ma nawet partii, trzeba go zwyczajnie zabić przy pomocy bojowej trucizny...

Dlatego on zwyczajnie wariuje, ponieważ wszyscy się przekonali, iż jest zwykłym urzędniczyną, którego przez przypadek postawili na stanowisku Prezydenta Rosji. Który nigdy nie uczestniczył w debatach, uczciwych wyborach. Że jego jedyny sposób walki po0litycznej to zabić konkurentów. Ile by nie udawał wielkiego geopolityka, Lidera na miarę światową, to jego nienawiść do mnie wynika z faktu, iż do Historii wejdzie pod imieniem TRUCICIELA.  Bo widzicie, był Aleksander Wyzwoliciel, był Jarosław Mądry, a teraz mamy Władymira Truciciela Kalesonów... i takim już na zawsze pozostanie.

To właśnie ma bezpośredni wpływ na ten proces. Otacza mnie Rosgwardia, połowa Moskwy jest odgrodzona, a wszystko dlatego , iż maleńki człowieczek w bunkrze wariuje od tego, że pokazaliśmy go nie jak zajmuje sie losami świata, tylko prowadzi naradę, jak wymazać rywalowi kalesony trucizną i w ten sposób spróbować go zamordować.

Najważniejsze w tym procesie wcale nie jest pytanie, czy mnie wsadzą pod tym pretekstem, chodzi w nim o to, aby na moim przykładzie  zastraszyć miliony ludzi, ponieważ tak robią - wsadzają jednego, aby reszta się bała. A u Nas  20 mln ludzi żyje poniżej granicy nędzy, dziesiątki mln ludzi żyją bez żadnych perspektyw, żadnej przyszłości. Dziesiątki mln odnoszą się do analizy - w Moskwie jakoś można żyć, ale już 100 km od niej jest prawdziwa tragedia. W rezultacie cały kraj żyje w całkowitej biedzie, nie mając żadnych widoków na lepsze życie. I oni wszyscy milczą, ponieważ władze starają się ich zastraszyć właśnie takimi procesami, gdy uwięzienie jednego ma zastraszyć miliony.

Mam jednak nadzieję, że właśnie ten proces nie zostanie uznany przez ludzi za sygnał, że trzeba się więcej bać, bo to nieprawda. Odwrotnie, to nie jest demonstracja siły, tylko słabości ! Zwyczajnej słabości, ponieważ milionów ludzi nie da się wsadzić. Mam nadzieję, że coraz więcej ludzi będzie to rozumieć, a gdy większość zrozumie, wszystko się rozsypie. Bo nie można wsadzić całego kraju. Wszystkich tych ludzi pozbawionych perspektyw, przyszłości dla dzieci, żyjących w najbogatszym kraju i niczego nie dostającego z tego eksportu ropy i gazu. Rośniemy wyłącznie w liczbie miliarderów, a w pozostałych dziedzinach stale spadamy. No i tylko ceny rosną - siedzę w celi i słyszę, drożeje makaron, masło, podrożały jajka. Cały kraj zaczyna mówić, że tak dalej nie można żyć.Wszystkich tych ludzi pozbawiliście nadziei i teraz chcecie zastraszyć. Dlatego wzywam wszystkich - przestańcie się bać ! Cała ich władza na tym się opiera.

Bywa tak, że bezprawie i oszustwo jest sensem politycznego systemu, a jeszcze gorzej, gdy to bezprawie ubiera się w mundur sędziego i prokuratora. W takim wypadku obowiązkiem każdego człowieka nie uznawać takiego prawa ubranego w te mundury, ponieważ wewnątrz ich nadal tkwi bezprawie i oszustwo. Każdy uczciwy człowiek ma obowiązek nie tylko się nie podporządkować, ale i walczyć z nimi wszelkimi siłami. Dlatego ja walczę , jak mogę, nie zważając na to, że znajduję się w pełnej władzy ludzi, którzy uwielbiają wszystko mazać chemiczną bronią i za moje życie nikt teraz nie da jednej kopiejki. Mimo to z tego miejsca ja wam mówię, że będe z wami walczył do końca.

Wzywam także wszystkich pozostałych, aby was się nie bali i robili wszystko, aby wygrało prawdziwe prawo, a nie bezprawie, które reprezentujecie. Witam wszystkich, którzy sie  nie boją, którzy walczą, wszystkich uczciwych ludzi. Witam moich współpracowników, którzy również zostali aresztowani, wszystkich ludzi, którzy sie nie bali wyjść na ulice, ponieważ mają takie same same prawo, jak i wy. Ponieważ ten kraj nalezy do nich w tym samym stopniu, co wam, my też jesteśmy obywatelami i mamy prawo żądać praworządności, normalnego traktowania i uczciwych wyborów a także uczestniczyć w rozdziale narodowych bogactw. Tak, my tego wszystkiego żądamy !

W Rosji jest dużo dobrych rzeczy, a najlepszą są ci ludzie, którzy się nie boją, nie opuszczają oczu, którzy nie patrzą w stół. I którzy nigdy nie oddadzą kraju w łapy grupki sprzedajnych urzędasów, którzy postanowili wymienić ojczyznę na pałace, winnice i boiska hokejowe w piwnicy. Żądam natychmiastowego uwolnienia mnie i pozostałych aresztowanych, nie uznaję tego przedstawienia, w całości załganego."




marek.w
O mnie marek.w

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka