nudna-teoria nudna-teoria
308
BLOG

Prawda w "smoleńskich prawdach" cz. 43; Qwerty i kolejne 10 smoleńskich bzdur

nudna-teoria nudna-teoria Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

https://www.salon24.pl/u/niegracz/850670,10-precedensow-w-katasfrofie-w-smolensku


Niegraczyk, swoim zwyczajem znowu musiał coś wrzucić, więc wrzucił własnoręcznie (?) zebrany dekalog spraw dawno wyjaśnionych lub dennie głupich


1.        Rzekome  przeciążenia 100g  przy  „ upadku  o  niskiej  energii”.  Niezgodność  z prawami  fizyki.

Zgodnie z prawami fizyki przeciążenie zależy od prędkości początkowej i drogi hamowania ciała delikwenta (bo 100 g wynika z oceny patologów), a nie kwalfikacji upadku przez KBWL.


2.       Nadzwyczajne  rozdrobnienie    kadłuba – nie było  katastrofy  o podobnych parametrach( prędkość  , kąt  upadku,  podłoże, brak pożaru  który  by stopił  kadłub)  , która  skutkowałaby  takim rozdrobnieniem   samolotu.  Niezgodność  z prawami  fizyki.

A te ogromne fragmenty które trzeba było na wrakowisku ciąć, pamiętamy relacjie mediów niezależnych (od rozumu), to były pospawane dla TV.


3.       Wszyscy  na pokładzie  zginęli  przy tych parametrach  zderzenia i zdarzenia ( brak pożaru)

Jak popatrzymy jakie części samolotu pozostały w formie większych fragmentów, to widzimy spód kadłuba. Czyli szanse przeżycia tendowały do zera.

4. Czerwone  trumny  zwożone  na wrakowisko -  ( element  „maskirowki”  rzeczywistego  przebiegu  zdarzeń.)     
Mieli przemalować?


5. Rekord  świata w  szybkości  rzekomo  wykonanych  sekcji  zwłok (  i nie dopuszczenie  do nich polskich  prokuratorów)

Przynajmniej w części brali udział polscy patolodzy. Wykonane do tej pory ekshumacje nie potwierdziły urojonych tez o wybuchach.


6.  Brak  krateru, bruzdy  w  miękkiej ziemi  - brak tzw.  „impact  point „ - czyli  śladu pierwszego  zderzenia  z podłożem, szczególnie  że uderzenia  było tak potężne  że samolot  rozleciał się nieproporcjonalnie do  parametrów  zderzenia  z  podłożem.

Ile debilizmów można zawrzeć w jednym zdaniu? ślady kolizji z glebą widoczne są w formie (częściowo zalanych wodą) bruzd. Samolot nie "rozleciał się" od jednego zderzenia, tylko został rozszarpany serią kolizji do wytracenia energi kinetycznej przez to co z niego zostało. Prawa fizyki mają się świetnie.

7.  Czarna  skrzynka  wyrwana  i wyrzucona w błoto (  jest  mocno  zamocowana  w ogonie  i przy  normalnej  katastrofie  o tych parametrach pozostaje  w miejscu  zamocowania).
Jest tak mocno zamocowana, że żaden ROV jej z samolotu który zatonął nie wyrwie.


8. Rozpad  silnika  -   wyrwane  wirniki  - przy tych  parametrach  zderzenia  to się  nie zdarza.

Tego typu destrukcji uległ tylko jeden z trzech silników. Dlaczego miał tego pecha konfabulant Niegraczyk już nie wnika.


9. Dezinformacja  w  sprawie  czasu  zdarzenia  - gdy  ma ono miejsce  tuż przy lotnisku; nigdy  coś takiego  nie miało  miejsca.

A kto niby dezinformował?


10. Brak  akcji  ratowniczej – nawet  nie  szukano tych  którzy ewentualnie  przeżyli; po wrakowisku  biegały  tylko służby  w tym  funkcjonariusze  FSB  w kamizelkach  kuloodpornych a strażacy   snuli  się leniwie i polewali  nieliczne  ogniska  ognia.

Zgodnie z relacjami na miejsce zdarzenia przyjechały trzy karetki. Wobec nieodnalezienia żadnych ofiar przy życiu i widocznej gołym okiem skali zdarzenia, odjechały.


Oczywiście Adminów poproszę do "Katastrofa smoleńska".

Blog ten nie służy do wyjaśnienia przyczyn smoleńskiej katastrofy, a jedynie do odmitologizowania związanych z nią zagadnień technicznych. - Wypowiedzi zawierające niewybredne ataki "ad personam", jak i słowa ogólnie uważane za "łacinę" mogą być usunięte bez względu na wartość merytoryczną; jedyne ograniczenie wolności wypowiedzi. Co zrobić by nie czytać bzdur? Polecam: YKW, Barbie, Flyga, AndrzejMat, Paes64, Ford Prefect, Wotur, jerzyk07, Zenon8228, Lord Sith

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (18)

Inne tematy w dziale Polityka