nudna-teoria nudna-teoria
410
BLOG

102; Smoleńskie rozdwojenie jaźni Quwerty.

nudna-teoria nudna-teoria Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

Blagier Quwerty, płodny jak wataha dzików notkami oddającymi jego urojenia na temat katastrofy pod Smoleńskiem tym razem mnie rozśmieszył.

Aerodynamika praktyczna - lot z urwaną końcówką skrzydła-"katastrofa" Tu-154 c.d.


Co w tym śmiesznego?

Ano, zarówno badania amerykańskie, jak i te zlecone przez "podkomisję" Wojskowej Akademii Technicznej pokazują, że Tu-154 po utracie rzeczonej końcówki skrzydła również, jak najbardziej, byłby w stanie utrzymać się w powietrzu. Wszystko zależy od prędkości, o czym rzeczony blagier "zapomniał" wspomnieć w swojej notce z Focke-Wulfem. Trudno chyba przypuszczać, żeby Focke-Wulf prowadził walkę z Supermarine Spitfire na prędkościach bliskich prędkości podejścia do lądowania.

Ale koroną bezmyślności blagiera i jego akolitów z profesorem, jak by nie było, Rafałem Brodą jest zestawnie ww. notki opublikowanej  14 kwietnia 2019 z notką

Szczur Artymowicza wspierany przez ruskie trolle - "katastrofa" Tu-154 ,v.2

opublikowaną 8 kwietnia 2019.

W tejże to notce blagier Qwerty przekonuje czytelników, że Tu-154 w konfiguracji i przy prędkości podejścia do lądowania jest tak niestabilny w locie, że nie da się nim bezpiecznie wykonać nawet lotu ma małej wysokości; cytując miszcza

"szczura  to można  wykonać  awionetką ale zupełnie  nie- samolotem  Tu-154, dużym  i  bardzo  trudnym w sterowaniu w konfiguracji do  lądowania-  dodatkowo wyjątkowo  podatnym na rozchwianie  równowagi  lotu w kanale podłużnym  - jak to fachowo nazywają ;

Tłumacząc to na język potoczny :

gdy  samolot  Tu-154  z wysuniętymi  klapami  i podwoziem  wykonuje manewr  typu  pochylenie( dziobu w dół)  w celu zniżenia  czy  podniesienie  dziobu w  celu  zmniejszenia prędkości  opadania  jest bardzo  trudno po takim   manewrze  wrócić do stanu  równowagi  - samolot  oscyluje  - znów  dziób w gore, potem znów  dziób  w dół - zmienia się prędkość  opadania  co na małej wysokości jest niebezpieczne. Dlatego  samolotem Tu-154  nie wolno  wykonywać  na  ścieżce  poniżej   250m  już  żadnych  istotnych korekt  prędkości  opadania."

Czyli 8 kwietnia 2019 Tupolew po niewielkiej korekcie sterami wpadał w jakieś tragiczne oscylacje, a już sześć dni później, 14 kwietnia 2019, po impulsie spowodowanym utratą 6 m rozpiętości skrzydła leciał sobie w urojeniach Qwerty/Niegracza/Provoca i jak tam się ten(ci) blagier jeszcze zwał jak gdyby nigdy nic tuż nad ziemią


Blag Qwerty wcale nie trzeba obalać. Wystarczy chwilę poczekać by w którejś kolejnej notce sam obalił własne "tfierdzenia". Ale sześć dni to już chyba rekord. Towarzysze Qwerty. Ustalcie zeznania, albo wywalcie tego durnia kierownika zmiany.

Blog ten nie służy do wyjaśnienia przyczyn smoleńskiej katastrofy, a jedynie do odmitologizowania związanych z nią zagadnień technicznych. - Wypowiedzi zawierające niewybredne ataki "ad personam", jak i słowa ogólnie uważane za "łacinę" mogą być usunięte bez względu na wartość merytoryczną; jedyne ograniczenie wolności wypowiedzi. Co zrobić by nie czytać bzdur? Polecam: YKW, Barbie, Flyga, AndrzejMat, Paes64, Ford Prefect, Wotur, jerzyk07, Zenon8228, Lord Sith

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka