Animela Animela
494
BLOG

Hieny dziennikarskie najgorszego sortu

Animela Animela Kultura Obserwuj notkę 4

Zamordowanego w ostatni dzień minionego roku Krzysztofa Leskiego nie znałam osobiście - nie byłam na żadnej salonowej imprezie ani u niego w domu; nie prowadziliśmy też potajemnej nocnej, mailowej korespondencji. Pamiętam za to, że kiedy potrzebna była RZETELNA wiedza na temat ordynacji wyborczej czy regulaminu Sejmu, bloger Leski - bijący rekordy, jeśli chodzi o kliknięcia i komentarze - był niezawodny.

No więc - nie znałam go osobiście i w ogóle, jak już odszedł z Salonu, to straciłam go też z oczu, bo na Twitter do niedawna nie wchodziłam. Nie miałam kompletnie, zupełnie, pojęcia o tym, że zmagał się z ciężkimi problemami zdrowia psychicznego. Wiedziało o tym natomiast środowisko. Dziś Tomasz Lis pyta retorycznie, za to dramatycznie: Gdzie byliśmy, gdy latami tonął? Podobne pytania zadają sobie inni znajomi zmarłego, w tym - dziennikarze.

A ja na to pytanie potrafię odpowiedzieć: byliście na wojnie z Prawem i Sprawiedliwością, na której wykorzystywaliście zamordowanego!

Linkowany przeze mnie tekst cytuje tłit Hanny Lis (dziennikarki; prywatnie chyba jakoś związanej rodzinnie z dramatycznym Tomaszem Lisem?...) sprzed jakiegoś czasu: "Krzysiu  ( @kmleski rzecz jasna) szacun  za to, że walcząc zapewne ze zrozumiałym odruchem wymiotnym, spisujesz kroniki wspólczesnej Targowicy. Ciekawam tylko dlaczego ozdoba pasków (patrz niżej)????????wciąż nie w mundurze?.

Przyznaję, że po przeczytaniu tego tłita mnie zemdliło. Dosłownie - zrobiło mi się niedobrze. Wiem, oczywiście, że dziennikarze to ostatnie (...),  nie na darmo mówi się o nich "hieny", ale żeby człowieka z problemami psychicznymi (przypominam - według Lisa środowisko wiedziało, ale biednemu nie pomogło ...) SZCZUĆ na innego człowieka? Bóg jeden wie, jak bardzo taka szczujnia pogorszyła stan chorego ...

Po prostu - niewyobrażalne. Takie chamstwo, brak empatii, jazda po chorym, szczucie na innych - a mąż tej baby bicie się w klatę, że choremu NIKT NIE POMÓGŁ ...!

Można upaść niżej, czy oni już stukają od spodu? ...

https://twitter.com/kmleski/status/1003695729628545026

https://teleshow.wp.pl/tomasz-lis-o-krzysztofie-leskim-gdzie-bylismy-gdy-latami-tonal-6465467227563649a

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura