Animela Animela
363
BLOG

Foliarstwo

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 26

Perełka znaleziona na twitterze:

Piotr Sobolewski
@Leon_Sobolevsky

"Wsadziłem nos do słoika z chrzanem i nic!!
Poszedłem na test - dodatni!
Szczepiony w czerwcu AZ.
W pracy antyszczep przyniósł zarazę!
Mała firma 11 osób.
Pracują 3
A ten dalej swoje..."

Proszę Państwa - to jest coś niesamowitego, że ludzie, którzy (formalnie) opanowali sztukę pisania, mogą mieć aż takie problemy z logiką. Dla mnie, wyznaję, tego rodzaju upośledzenie intelektualne jest prawdziwą zagadką. Za moich czasów uczeń podstawówki, który bredziłby w sposób aż tak okrutny, miałby ogromne problemy u nauczycieli, którzy byli czasem lepsi, czasem gorsi (trafiali się i alkoholicy, a co!), ale podstawy logiki każdy miał w małym paluszku. Jeżeli ktoś ma pretensję do niezaszczepionego, że ten  niezaszczepiony zaraził jego, zaszczepionego, to powinien zadać sobie podstawowe pytanie: Ale zaraz, stary, czemu ja się zaraziłem, skoro jestem zaszczepiony?" ... I dalej: czy szczepionka chroni? No widocznie nie, skoro zaszczepiony się zaraził. No i pytanie końcowe: czym się różni osoba zaszczepiona od niezaszczepionej, skoro i jedni, i drudzy chorują i umierają? ... No przecież niczym! To po kukardę się szczepić, jeśli to przed niczym nie zabezpiecza?

Przy czym koniecznie należy podkreślić, że tzw. szczepionki obarczone są dużym ryzykiem NOP, które mogą być łagodne, ale mogą też doprowadzić do bardzo groźnych powikłań, a nawet - śmierci.

Ach, jak małą mądrością rządzony jest świat ... I to właśnie osoby pokroju pania Piotra/Leona, mające straszliwe problemy z logiką, zarzucają innym "foliarstwo" ...

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka