Animela Animela
1339
BLOG

Negowanie holocaustu gorsze, niż gwałt ze szczególnym okrucieństwem ...

Animela Animela Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

                                                                                       "Sąd w Berlinie skazał w poniedziałek Ursulę Haverbeck na sześć miesięcy                                                                                         więzienia za notoryczne negowanie Holokaustu"


Co by się stało, gdybym któregoś dnia napisała, że Ziemia opiera się na olbrzymim żółwiu pływającym w oceanie? Albo, na ten przykład, że naukowcy się mylą, ponieważ nie dalej jak wczoraj byłam na Księżycu, a dojechałam tam taksówką? Ewentualnie – że Australia jest zamieszkana wyłącznie przez zwierzęta i nigdy żaden człowiek nie postawił tam nogi? Albo – żeby tego już nie ciągnąć w nieskończoność – że Aztekowie i Majowie zostali wybici do nogi przez współczesnych im Chińczyków? …


Oczywiście -nic by się nie zdarzyło.


To znaczy – pewnie parę osób podjęłoby trud (mniej albo jeszcze mniej kulturalnie) wytłumaczenia mi, że się mylę. Część komentatorów doniosłaby na mnie do administracji, zaś zdecydowana większość – popukałaby się w głowę. Gdybym w życiu prywatnym opowiadała to samo nazbyt wiele razy, pewnie rodzina podjęłaby próbę skierowania mnie na badania. I tyle.


A gdy ktoś ośmiela się negować holocaust, to zostaje skierowany do „więźnia”. Tak, jak ta nieszczęsna 88-letnia niemiecka babcia, którą niemiecki reżym skazał na pół roku odsiadki za poglądy.


Nazi wnukowie skazują na kraty kobietę nie za to, co zrobiła, tylko za to, że SKŁAMAŁA.


Zaprawdę – nazi wnukowie są na najlepszej drodze do powtórzenia wyczynów swoich nazi-dziadków. Więzienia już są – do obozów zagłady już tylko pół kroku.


Nawiasem mówiąc - polski „ksiądz” Lemański podąża dokładnie tą samą drogą: "Chciałbym dożyć dnia kiedy usiądą na ławie oskarżonych negujący polskie zbrodnie na Żydach w Jedwabnem" …


A gdy uzna, że czek a już zbyt długo, to pewnie sam ruszy wymierzać sprawiedliwość …


https://www.tvn24.pl/wyrok-za-negowaie-holokaustu-iż-slowa-o-komorach-gazowych-auschwitz,781991,s.html


Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka