Animela Animela
133
BLOG

"Samoobrona" Marcina Kacprzaka

Animela Animela KOD Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Marcin Kacprzak udzielił wywiadu portalowi wpolityce pl.Okazuje się, że faszyści od Kacprzaka mają zamiar zablokować legalny marsz z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Staną z hasłami "Konstytucja", a marsz zablokują wówczas, gdy?- zapytał wywiadowca. Na co Kacprzak odpowiedział tak: "Jak zobaczymy to, co ja widziałem rok temu. Zobaczymy ludzi nadużywających alkoholu w trakcie marszu, czy używających środków pirotechnicznych.".

Innymi słowy: faszystów od Kasprzaka swędzą geny, żeby dać w...l pokojowo maszerującym obywatelom. Tak ich boli, że Polska wytrwała wolna 100 lat, że z nienawiści chcą bić i pewnie zabijać.

Gdy zobaczą, że ktoś "nadużywa" alkoholu w trakcie marszu albo używa środków pirotechnicznych ... Warszawski watażka Kacprzak Marcin widać ma duże doświadczenie w używaniu alkoholu, skoro jest w stanie nieomylnie ocenić - w trakcie marszu - kto go nadużywa. No - może powinnam pogratulować panu faszyście od przemocy wobec spokojnych obywateli, ale jakoś tak mi się go zrobiło, po ludzku, żal. Tego eksperta od nadużywania alkoholu. A jeszcze bardziej - jego rodziny, o ile takową ma.

Zobaczą nadużywających alkoholu i używających środków pirotechnicznych i, zamiast zawiadomić Policję, faszyści będą się starali przeszkodzić normalnym ludziom ludziom wykonywanie ich konstytucyjnych uprawnień.

Trzeba przyznać, że ta nowa "Samoobrona", faszystowska w samych założeniach, to po prostu kuriozum, a Kacprzaka należałoby przebadać psychiatrycznie. Ja po prostu nie wierzę, że on jest normalny. Nikt normalny nie wygaduje publicznie takich autokompromitujących kocopałów.

A wariaci bywają groźni, więc mam nadzieję, że przy faszyście Kacprzaku stanie kordon naprawdę silnych policjantów!

https://wpolityce.pl/polityka/419467-nasz-news-wiemy-co-obywatele-rp-planuja-na-11-listopada

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka