Animela Animela
561
BLOG

Pedofil potępia pedofilię, a naczelny cham Polski - chamstwo

Animela Animela Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

Wojciech Pszoniak, aktor, udzielił Newsweekowi wywiadu, w którym ulała mu się żółć na Polaków. Że chamscy jak nigdy wcześniej i nigdzie indziej - a aktor to wie, bo przecież (czego nie omieszkał podreślić, rzecz jasna) mieszka też na zachodzie) nie ma. Pomyślałam na początku, że aktorowi złożył samokrytykę za swój superchamski występ w filmie obrażająmym osoby psychicznie chore, ale nie. Aktor jest dumny ze swego poziomu (w tym kulturalnego), natomiast obrzyguje nas, Polaków. Jak to cham.

Na mnie nie robi wrażenia, że Pszoniak jest aktorem czy że mieszka na zachodzie. Sama sporo wyjeżdżam za zachód i znam tamtejszych ludzi; w kilku krajach Europy mam znajomych i rodzinę. I przyznaję - faktycznie wszyscy są o wiele bardziej kulturalni niż Pszoniak. Taki wybryk, jakiego się dopuścił aktor, rzeczywiście jest tam nie do pomyślenia - a nawet gdyby się wydarzył, to chamuś szybko by to odczuł na własnej skórze. Więc tak, faktycznie, pewien Polak - jeden - jest po prostu chamusiem i przynosi Polsce straszny wstyd.

Mam na myśli aktora Wojciecha Pszoniaka - a nie, przepraszam. Nieprzeciętnym chamstwem wykazała się jeszcze Anna Nehrebecka i Krystyna Janda. Więc pełna zgoda - Polacy (właśnie CI Polacy) są o wiele chamscy od ludzi zachodu.

Satyryczka Magdalena Samozwaniec napisała kiedyś, że aktorzy nie są ludźmi. Napisała tak, choć sama miała wielu znajomych wśród przedstawicieli tej profesji. No ale (to nie cytat, bo nie chce mi się szukać książki, ale myśl oddaję dokładnie) nie może być człowiekiem ktoś, kto znosi wielogodzinną tresurę ze strony reżysera i inne szykane związane z pracą aktora. Mało tego: Samozwaniec zaczęła tamten tekst od słów, jakie mówi do siebie młody człowiek - szło to mniej więcej tak: "Jestem mały, brzydki, nieinteligentny, nie mam żadnych talentów ... cóż robić, chyba zostanę aktorem!" :)

Gwoli ścisłości muszę dodać, że pp. Nehrebecka i Janda urodę miały.


Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura