echo24 echo24
3421
BLOG

Dlaczego odrzuciłem propozycję J. Kaczyńskiego, by kandydować do Sejmu z list PiS-u?

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 226

Portal internetowy Salon24 news – vide:  https://www.salon24.pl/newsroom/1074269,syn-posla-pis-zostal-szefem-spolki-skarbu-panstwa-sasin-ta-decyzja-bedzie-korygowana informuje:

"Syn posła PiS został szefem spółki skarbu państwa. Sasin: Ta decyzja będzie korygowana. - Nie będziemy w ministerstwie aktywów państwowych tolerować nepotyzmu rozumianego w ten sposób, że ktoś dostaje intratne posady w zarządach czy radach nadzorczych tylko wyłącznie dlatego, że jest rodziną posła czy jakiegoś polityka. Nie ma miejsca dla tego typu działań. Nawet jeśli tego typu sytuacje się zdarzają - bo się zdarzają rzeczywiście i to muszę powiedzieć z przykrością - to będą korygowane - powiedział. - I będzie korygowana również decyzja dotycząca właśnie członka najbliższej rodziny jednego z posłów, ona zapadła poza wiedzą ministerstwa - dodał…

Mój komentarz:

Jak po tragedii smoleńskiej, w styczniu 2011 napisałem esej pt. "Nabrani przez redaktora ” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/271686,nabrani-przez-redaktora ,  pan prezes Jarosław Kaczyński w skierowanym do mnie liście urzędowym, patrz scan ilustrujący notkę, - zaproponował mi kandydowanie do Sejmu z list PiS-u.

Nie będę udawał, że ta kusząca propozycja nie wywarła na mnie wielkiego wrażenia, bo po pierwsze tylko raz w życiu dostaje się taki list, a po drugie Pan prezes motywował swoją decyzję tym, iż uważa, że jako znany bloger Salonu24 i poseł PiS mógłbym zrobić dużo dobrego dla Rzeczpospolitej.

I nie ukrywam, że jako człowiek, który wyniósł z domu wychowanie patriotyczne przez moment rozważałem możliwość przyjęcia tej propozycji.

Jednakże propozycję tę odrzuciłem.

Dlaczego?

Bo w rzeczonym liście było zdanie następujące, cytuję:

W ostatnim z wymienionych przypadków, jak mi się wydaje, zwiększyłby Pan nawet życiowe szanse swojej jedynaczki

I możecie mi wierzyć lub nie, ale właśnie to zdanie zdecydowało, że odmówiłem panu prezesowi Kaczyńskiemu przyjęcia jego propozycji. Bo wtedy zrozumiałem, że mi nie po drodze z takimi ludźmi, a to jedno zdanie ostatecznie przekreśliło pana Prezesa w moich oczach.

Dlaczego?

Bo jestem synem wykończonego przez UB Akowca – vide: https://katalog.bip.ipn.gov.pl/informacje/143605 , który mnie, jako małego chłopca zdążył jeszcze przed śmiercią nauczyć, że nepotyzm jest jedną z największych niegodziwości.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa) 

Czytaj także:
K. Pasierbiewicz – „Jarosław Kaczyński. Zbawca narodu, czy przekleństwo losu ” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1035179,jaroslaw-kaczynski-zbawca-narodu-czy-przeklenstwo-losu

Post Scriptum

Nie pisałbym tej notki, ale raportowany przez media poziom pisowskiego nepotyzmu jest już zastraszający. Zaś komentarze dodane do niniejszej notki to niezaprzeczalne świadectwo, że stopień demoralizacji orędowników partii Jarosława Kaczyńskiego jest tak wysoki, że ci ludzie nie dość, że nie widzą nic złego w klanowości, to bronią swojego prawa do protegowania "swoich" jak niepodległości uważając, iż to prawo im się należy, jako formacji rządzącej. A takie praktyki partii rządzącej są już niebezpieczne dla naszego państwa.


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka