Premier Mateusz Morawiecki podczas debaty w Europarlamencie, 19.10.2021 r. (Fot. Ronald Wittek/Pool Photo via AP)
Premier Mateusz Morawiecki podczas debaty w Europarlamencie, 19.10.2021 r. (Fot. Ronald Wittek/Pool Photo via AP)
echo24 echo24
734
BLOG

Co dalej z rządem Morawieckiego? Refleksja po dzisiejszej debacie w Europarlamencie

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

Obejrzałem dziś od początku do końca debatę o Polsce, a właściwie o tym, dokąd obecny rząd PiS prowadzi Polskę, jako członka Unii Europejskiej.

Próbowałem tedy możliwie zwięźle opisać to przygnębiające widowisko.

Pisałem, kreśliłem, wyrzucałem do kosza zmięte kartki i pisałem od nowa, - ale zawsze czegoś brakowało i coś było nie tak.

Aż sobie przypomniałem pewien żałobny rapsod na harmonię, bęben i klarnet.

Posłuchajcie Państwo, proszę:

    http://www.youtube.com/watch?v=dMoXy1gHd1A

I to by było na tyle, jak zwykł mawiać śp. profesor Katedry Mniemanologii Stosowanej Jan Tadeusz Stanisławski.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka