Siukum Balala Siukum Balala
1333
BLOG

Żegnaj moja Królowo

Siukum Balala Siukum Balala Wielka Brytania Obserwuj temat Obserwuj notkę 84

image

Żegnaj moja Królowo. Odeszłaś niespodziewanie. Twoja śmierć zaskoczyła mnie na Sardynii. Odeszłaś w miejscu, nad rzeką Dee. Byłem tam w sierpniu 2019 roku, w miesiącu w ktorym rezydencja Balmoral jest niedostępna dla zwiedzających. Byłaś naprawdę wielka.

image

Kiedy pierwszy raz zobaczyłem Ciebie w 2007 roku, w katedrze manchesterskiej, moja żona się zbeczała. Później dygnęła przed Tobą. Byłaś naprawdę wielka, bo moja żona ma charakter twardy i miękkości serca u niej wywołać trudno. A płakała widząc Ciebie.

image

Płakała jak jakaś głupia na widok Elvisa Presleya. Ty naprawdę musiałaś być wielka. Obiecuję Ci, że jak wrócę z Sardynii to napiszę poświęconą Ci notkę, a pisać jest dużo i o czym. Może o tym jak zmieniałaś koło w furgonie w 1942 roku, podczas służby w korpusie pomocniczym ? Czy to Tobie uchybi ? Na pewno nie. Znać królową, która wyjmie " zapas ", lewarek podstawi i koło wymieni ? Tego nawet moja żona nie potrafi. A Ty już wówczas byłaś następczynią tronu. I byłaś nią w sposób najlepszy z możliwych. Żegnaj moja Królowo. Jak wrócę z Sardynii oddam swiadectwo Twojej wielkości. Bo byłaś wielka w każdym wymiarze. Żegnaj. Żegnam ze sciśniętym sercem Your Majesty. 

image

Rzeka Dee w Balmoral, ulubinie łowisko pstrągów Królowej. Na " bata " łowiła. 



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka