Siukum Balala Siukum Balala
210
BLOG

Toruńskie migawki aparatem Zorki 5

Siukum Balala Siukum Balala Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

image

Tam gdzie się coś dzieje tam nie może mnie zabraknąć. To jest powinność względem czytelników. Się działo, więc na wybory musiałem przyjechać. Tylko wybór jakiś dziwny i nic nie znaczący. Na starego prezydenta mówili " łysy " a i ten nie lepszy. Tak czy siak mamy w Toruniu drugą turę. 

image

Elektorat wiadomej partii 

image

Prawdopodobnie kolejny łysy na piernikowym stolcu

image

Hiena z tefałena już tu jest.

image


image


image

Mój teatr.Jedyny teatr w kraju, który wypłacał premię za nie spożywanie w pracy. Piszący te słowa dostał za nie spożywanie 300 zł. Plus umieszczenie w gazetce Ja naprawdę za komuny byłem porządny.

image





Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości