Siukum Balala Siukum Balala
2206
BLOG

" Teraz " Petru - słucham

Siukum Balala Siukum Balala Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 111

image


Drrryńńń ! Drrryńńń !! 

- Co za natręt, trzeci raz barabani. Petru " Teraz " słucham 

- Ooo ! dobrze, że teraz pan odebrał, bo przedtem to jakaś kobieta się zgłosiła. 

- Tak, teraz w siedzibie " Teraz " prócz mnie nie ma nikogo. 

Pracuję nad strategią " Teraz " - wybory samorządowe 2018, więc pański telefon 

teraz nie jest mi za bardzo na rękę, ale czym mogę służyć ? 

- Faktura jest do zapłaty 

- A skąd ja teraz w " Teraz " panu księgowego wezmę żeby zrobić przelew. " Teraz " w ogóle nie ma księgowego. Tak postanowiliśmy. Od teraz w " Teraz " żadnych księgowych, żadnych Pihowiczów, bo znowu nam zabiorą dotacje, albo i diety.

- Ale pan wie czym to grozi jeśli " Teraz " teraz nie zapłaci ? 

- Oczywiście, jako doktor ekonomii, wiem, że jeśli nie zapłacimy teraz, 

to potem będą odsetki. 

- Właśnie, czy nie lepiej, aby " Teraz " zapłaciło teraz. 

- A co to za faktura ? 

- booking. com 

- A to w życiu nic nie bookuję, ani teraz ani później. Teraz kiedy zaangażowałem się w " Teraz " nic mi nie sprzedacie. Nigdzie nie lecę, nigdzie, nie jadę, żadnego bookowania hoteli. Koniec.

- Ale to nie jest sprawa " Teraz " z teraz. To stara sprawa, jeszcze ze stycznia. Bookował pan self - catering, potem zdecydował się pan na all - inclusive i złotą opaskę VIP na nadgarstek, więc trzeba dopłacić, recepcjonistka nie dopatrzyła. 

- Powtarzam, ani teraz ani później " Teraz " nie zapłaci. To był wyjazd służbowy w ramach Nowoczesnej, i teraz " Teraz " ma za to płacić ? " Teraz " nie zapłaci, bo " Teraz " nie ma z tym nic wspólnego. Niech pan sobie znajdzie to na Youtubie. A teraz niech pan dzwoni do Nowoczesnej. 

- Dzwoniłem do Nowoczesnej, powiedziano mi, że od teraz za wszystko płaci " Teraz " 

- A kto odebrał, Klucha czy Mysza ? 

- Nie wiem, kobiecy głos był 

- To nie Klucha, cienki głos był ? 

- Chyba tak

- To Mysza. Żmije, jak ten Agamemnon Galantynę obie na własnej piersi wyrzeźbiłem, a te galarety trzęsą się nad każdym " peelenem " Rubikonia zabrakło i już harcują. 

- A nie Pigmalion Galateę ? 

- Panie kto by to spamiętał, wie pan kiedy ja czytałem " Mity greckie " Janiny Parandowskiej ? jeszcze w liceum. 

- Czyli zdecydował pan, że " Teraz " nie zapłaci tej faktury ? 

- Tak, bo to był wyjazd promocyjny Nowoczesnej, podkręciłem im statystyki wejść na stronę nowoczesna.pl, mnóstwo komentarzy im załatwiłem, staliśmy się rozpoznawalni, pewnie im coś google zapłaciło za reklamy na stronce i teraz chcecie za to obciążyć " Teraz " W życiu. 

- Trudno, będzie egzekucja. 

- Cooo ! za głupią fakturę egzekucja ? Pan mnie chyba pomylił z aktorem Zdzisławem Żebrowskim, bo podobni jesteśmy. 

- Przykro mi, ale tak stanowi kodeks handlowy. 

- Pan mi tu z kodeksem Boziewicza nie wyjeżdżaj, bo ja się na tym znam. Powtarzam " Teraz " nie zapłaci, bo " Teraz " jest partią bez żadnych zobowiązań, bez żadnych obciążeń, bez programu, ale w zwartej trzyosobowej grupie śmiało idziemy naprzód. Nie zapłacimy nawet jeśli święto Sześciu Króli wypadnie w 1936 roku. Żegnam pana ! 

- Cóż do zobaczenia, w sądzie. Choć tak mało jest prawdziwych sędziów w Warszawie. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka