Siukum Balala Siukum Balala
1268
BLOG

Żegnajcie wakacje

Siukum Balala Siukum Balala Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 62

Nastrój na kwintę. Depresja. Wszystko przez kolor wody. Ja wychowałem się nad jeziorem, do szkoły chodziłem wzdłuż jeziora, pływałem na krach, dętkach, łódkach, krokodylkach, a nawet na szkolnej tablicy. Znam kolor jezior. Obecny kolor nie pozostawia złudzeń. To już koniec wakacji. Nic już nie napiszę. Żegnajcie wakacje.

Tylko tych parę zdjęć z Helu w ramach cyklu o kolejach żelaznych i militariach. O wojnie napiszę bliżej 1 września, kiedy się trochę pozbieram.

image

Moje kochanie żegnające się z Bałtykiem... a potem zjedliśmy flądrę.

image

image

Turbina napędowa ORP Wicher 

image

image

image

image

image

image

Nawodna wyrzutnia  torped 

image

Schron obserwacyjno - wartowniczy typu "Garnek Kocha " O nim była już notka, więc rozwodzić się nie ma o czym. 

image

Suwnica najpotężniejszego działa świata. 

image

image

Co to za auto i co było w nim szczególnego ? 

image

image

Działobitnia 16 calowego działa Schleswig - Holstein. Najpotężniejszego działa II wojny światowej 

image








Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości