Paweł Łęski Paweł Łęski
631
BLOG

Wyszedł żywy, ponieważ był «inteligentny i podejrzliwy jako dziecko»

Paweł Łęski Paweł Łęski Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Wyszedł żywy, ponieważ był «inteligentny i podejrzliwy jako dziecko»


Macaulay Carson Culkin zdobył międzynarodową sławę dzięki filmom Kevin sam w domu oraz Kevin sam w Nowym Jorku. Filmom, które telewizja zwykła nadawać w każde święta jako uniwersalne kino familijne. 

image

Aktor grający Kevina w 1995 wycofał się z zawodu, na co prawdopodobnie wpłynęły kłopoty rodzinne, rozstanie rodziców, batalia sądowa o opiekę nad nim i o jego majątek. W 2004 został aresztowany za posiadanie 17,3 g marihuany, 16,5 mg alprazolamu i 32 mg klonazepamu. Opuścił areszt po zapłaceniu kaucji w wysokości 4 tys. dolarów. 


Miał zaledwie 10 lat, kiedy zdobył międzynarodową popularność dzięki roli Kevina McCallistera i kiedy poznał Króla Popu.

Macaulay Culkin opisał, podczas procesu, swoją "przyjaźń" z Michaelem Jacksonem, przyznał, że wiele razy sypiał w łóżku z nieżyjącym piosenkarzem Thrillera, opisując to po prostu jako rzecz „normalną”.

Niedawno, Culkin wchodząc w nurt oskarżeń o pedofilię społeczność hollywoodzką, udzielił mediom głośnego wywiadu. Francuskie gazety mainstreamu szybko zrelacjonowały wybuchowy wywiad, jednak w ciągu godziny od publikacji wszystkie notki zaczęły znikać, a wcześniej opublikowane artykuły usunięto z Internetu. Francuski serwis informacyjny Les Echos usunął swój artykuł wkrótce po tym, jak zaczął rozchodzić się w internecie, jednocześnie nie tłumacząc, dlaczego tego dokonał już w ciągu godziny od jego opublikowania, i czy został do tego zmuszony.

Nagłówek francuskiej gazety Les Echos brzmiał: "Macaulay Culkin na żywo w radiu mówi o hollywoodzkim rytuale wykorzystywania dzieci."

Podczas wywiadu Culkin twierdził, że dzieci w branży rozrywkowej „bardzo wcześnie uczą się rozpoznawać, kto chce je wykorzystywać, a kto ma jeszcze bardziej mroczne upodobania”, 

Culkin twierdzi, że tylko dlatego wyszedł żywy, ponieważ był «inteligentny i podejrzliwy jako dziecko»

Powiedział, że miał 11 lat, 'filmował Kevin sam w NY", kiedy :


„wprowadzono mnie na zaplecze na planie. Był tam facet, potężny typ, wiesz o co mi chodzi?....



Próbował mnie rozluźnić, dając mi puszkę coli...



Zaczął opowiadać mi o naturze branży....



Zasadniczo chciał, żebym odciął się od moich rodziców....



Chciał być moim opiekunem....



Powiedział, że uczyni mnie największą gwiazdą nastolatków w historii....



Powiedział, że mam wszystko, ale muszę pozbyć się rodziców....



i powiedział: „Jesteś teraz mężczyzną”..."



-Culkin, który mieszka w Paryżu we Francji od 2003 r., Wyjaśnił następnie, że mężczyzna „zaczął wyrażać swoje intencje”:



Zaczął oddychać naprawdę głośno...



Rozpoczęło się moje doświadczenie ze zboczeńcami....



Mogłem powiedzieć, że był mną zainteresowany...



Oblizał wargi i powiedział mi, że jestem bardzo przystojny....



Wydaje mi się, że udało mi się powiedzieć„ dziękuję ”i zacząłem myśleć o tym, jak mogę stamtąd się wydostać....



Potem sięgnął do swojej skrzynki i wyjął fajkę....



Położył to na kolanach, wyjął tę ogromną zapalniczkę i nadal patrzył na mnie z tym obezwładniającym pożądaniem seksualnym....



Patrzyłem na niego. Myślę, że znowu powiedziałem coś w stylu „Koleś, mam 11 lat”...



Pamiętam, że powiedział do mnie:„ To święto, mały człowieku. Aby uczcić nadchodzący sukces. Twoje liczne sukcesy. Chodź. Usiądź wygodnie...



Stukał rurą o krocze, uśmiechając się tym pełnym przerażenia uśmiechem.



Wybiegłem z pokoju, ale wpadłem prosto na tego faceta, który był na zewnątrz pokoju, a on złapał mnie za ramię i wrzucił do środka.



Zapalił fajkę i dmuchnął dymem w moją twarz.



Kazał mi spojrzeć na swoje buty.



Powiedział, że zrobiono je ze skóry dzieci zamordowanych przez niego i jego przyjaciół....



Zapytał mnie, czy znam Heather O'Rourke....



Tak, zapamiętałem ją.



Dorastałem, oglądając Poltergeist.



Pamiętałem ją z Happy Days. Była taka słodka.



Wtedy dotarło do mnie, o co mu chodzi, i zwymiotowałem na całe jego buty”.

There have been many comedians who have become great statesmen and vice versa.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura