Zbyszek Zbyszek
132
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 31 Mücheln

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

1. Widok na Niemcy z drogi pielgrzyma:
image

2. Jezioro koło Mücheln
image

3. Mały port w Mücheln
image

31 dnia nie poszedłem głównym szlakiem bo… było za drogo. Idąc w bok, okrążając jeziora mogłem pójść na nocleg do ewangelickiej parafii w Mücheln. 35 kilometrów. Po drodze w Merseburgu uczestniczyłem mimowolnie w jakiejś paradzie. Jak zaczęli strzelać (chyba z armat) to już się bałem, że… no wiadomo – Niemcy :). Ale nie, to było uroczyste świetowanie. W Mücheln w parafii znów przyjęła mnie kobieta. Zero po angielsku. Ale… była po jej stronie autentyczna troska. Widoki piękne, poziomki w lesie smaczne. Zmęczył mnie dystans.


--------------------------------------------------
Zdjęcia (z notkami) ze wszystkich wcześniejszych dni można obejrzeć tutaj

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości