Zbyszek Zbyszek
96
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 50 Merzkirchen

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2


1. Porta Nigra
1

2. Mozela (rzeka) wczesnym rankiem w Trier
2

3. Droga ku skrajowi Niemiec, gdzie łączą się Luksemburgiem i Francją.
3

50 dzień, okrągły. Szedłem z Trier w kierunku granicy z Francją i Luksemburgiem. Rano zwiedzałem Trier, stąd sporo zdjęć z tego miasta. Zdjęcie pierwsze to Porta Nigra, kto chce niech sobie poszuka wieku tej budowli. Zbudowali ją tam, tak tak… jeszcze Rzymianie. Z Trier wyszedłem późno. Nie miałem co jeść, bo nie znalazłem marketu, więc znów owoce z drzew. Po 28 kilometrach, w Merzkirchen było już późno i nie miałem siły iść dalej. Poszedłem spać na trawie pod gołym niebem. Gwiazdy świeciły zimno, pod plecami miałem nierówno, niedaleko ustawione wiatraki napełniały szumem powietrze. (reszta w książce)

-------------------------------------
Wszystkie zdjęcia z tego dnia: tutaj(link zewnętrzny).
Całość relacji w książce(link zewnętrzny).


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości