Zbyszek Zbyszek
109
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 55 Abainville

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

1. Polna droga we Francji.
1

2. Różowy odcień asfaltu.
2

3. Pierwszy raz udało mi się we Francji kupić coś do jedzenia.
3

55 dzień. Drugi dzień mojej partyzanckiej drogi przez Francję (nie biegnącej żadnym szlakiem). Po 40 km do Cornieville, poszedłem 35 km do Abainville. Wreszcie, trzeciego dnia od wyjścia z Metz znalazłem sklep z jedzeniem. Ale ulga, móc się po prostu najeść :) Czasem szedłem wzdłuż szosy, asfalt ma tam taki różowy odcień. Czasem piaszczystą drogą wśród pól. W Abainville jakaś rodzina wskazała mi do spania pralnię. Chodzi o pozbawione ścian, ale zadaszone pomieszczenie na skraju wioski. Odwiedziła mnie tam Claudie, żeby zrobić wywiad. W zasadzie tylko w niemieckim trochę się rozumieliśmy. Jak usypiałem w tej "pralni" jakaś męska młodzież kręciła się w pobliżu i żywo o czymś dyskutowała. Zasnąłem, bo nie miałem innego wyjścia. Dobrze zrobiłem.

---------------------------------
Pozostałe zdjęcia z tego dnia(link zewnętrzny)

Całość relacji w książce(link zewnętrzny)

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości