Zbyszek Zbyszek
120
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 59 Savoisy

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

1. Uliczka w Châtillon-sur-Seine
1

2. Fontanna na rynku. Niedziela, rano, Châtillon-sur-Seine.
2

3. Witraże w kościele.
3

59 dzień. Zbudziłem się rankiem. Po poprzednich 50km i noclegu na łonie natury nie byłem zbyt bojowo nastawiony. Dodatkowo niedziela, więc w Châtillon-sur-Seine poczekałem na jedyną mszę świętą. Po niej zaczepił mnie Francuz i zaprosił do siebie do domu. Bogu dzięki, bo z braku wody jeszcze chwila, a włamałbym się na plebanię. Byli cudowni, ci co mnie zaprosili. Dodatkowo uzgodnili z przyjaciółmi w Savoisy, że tamci mnie przenocują.

Na nocleg doszedłem ok 19-20. Laurent przywitał mnie dość oszczędnie. Okazało się potem, że to znów - przemiły i niezwykły człowiek. On i jego żona sami chodzą na Camino, a ich dom... no cóż - ma ponad 500 lat. Wiodące zdjęcie to uliczka w Châtillon-sur-Seine przy której mieścił się dom rodziny, która zaprosiła mnie na obiad. Jeszcze kilka innych ujęć w albumie(link zewnętrzny).

----------------------------------------
Całość relacji w książce(link zewnętrzny)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości