Borys Szyc pokazał "za dużo" i usunął. W internecie jednak nic nie ginie

Borys Szyc opublikował na swoim Facebooku post sponsorowany. Źródło: Facebook/Borys Szyc
Borys Szyc opublikował na swoim Facebooku post sponsorowany. Źródło: Facebook/Borys Szyc
Borys Szyc opublikował na swoim Facebooku post sponsorowany. Wpis został szybko usunięty, ale czujni internauci zdążyli zrobić zrzuty ekranu. W sieci pojawiło się wiele nieprzychylnych komentarzy wobec aktora. "Tak wygląda autentyczność większości postów sponsorowanych u celebów" – stwierdził Wojtek Kardyś, specjalista w szeroko rozumianym marketingu cyfrowym.

Borys Szyc podjął się współpracy z firmą Alpro, która sprzedaje organiczne i nieorganiczne, niemodyfikowane genetycznie produkty roślinne, takie jak żywność i napoje z soi, migdałów, orzechów laskowych, orzechów nerkowca, ryżu, owsa lub kokosa. 

Aktor w ramach współpracy opublikował post wraz ze zdjęciem. 

"Każdy ma swój sposób, aby dobrze rozpocząć dzień. Ja nie wyobrażam sobie poranka bez dobrej kawy. Gdy jestem w biegu — piję espresso, ale gdy mogę się tą chwilą delektować, to przygotowuje pyszne cappuccino z dobrze spienionym, stworzonym specjalnie do kawy Alpro Barista Owsianym. Dobrego dnia wszystkim!" – napisał Szyc w poście na Facebooku. 

Wpadka Borysa Szyca 

Aktualny post Borysa Szyca nie jest jednak oryginalnym wpisem. W pierwszej wersji aktor opublikował "za dużo". Mianowicie znalazła się niej także instrukcja współpracy, z której mogliśmy się dowiedzieć, że Szyc miał na swoim Instagramie opublikować "filmik z robienia kawy", a dodatkowo "zdjęcie plus tekst".

Internauci nie pozostawiają suchej nitki na Szycu

Wpadka Borysa Szyca aktualnie jest szeroko komentowana w mediach społecznościowych.

"Nie bądź jak Borys Szyc. Jak chcesz zarobić jako influencer te kilkadziesiąt tysięcy to lepiej przeczytaj tekst od klienta, a nie rób kopiuj-wklej i dowidzenia" – napisał jeden z użytkowników Twittera. 

Wojtek Kardyś, specjalista w szeroko rozumianym marketingu cyfrowym z kolei zauważył, że "tak wygląda autentyczność większości postów sponsorowanych u celebrytów". 

"Ups, agencja PR w mailu Borysowi zapomniała zaznaczyć dokładny tekst do skopiowania na Facebooku. A na poważnie, tak wygląda autentyczność większości postów sponsorowanych u celebów" – czytamy we wpisie na Twitterze. 

Współpraca z zastrzeżeniami 

Jak się okazuje, współpraca Borysa Szyca z firmą Alpro od początku budziła zastrzeżenia. 

Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries stwierdził, że "konsumenci zarzucają tej kampanii brak autentyczności i hipokryzję".

"I trudno się z tym nie zgodzić. Aktor, który w jednym spocie reklamowym zajada się hamburgerami, a w następnym promuje dietę roślinną, może wzbudzić wśród odbiorców mieszane uczucia" – dodał w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl

MP

Czytaj dalej: 


Lubię to! Skomentuj32 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości