Foton/PAP
Foton/PAP

Krystyna Janda jest w "narodowej depresji". Mówi, że Polska to choroba

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 144
Aktorka Krystyna Janda znana jest ze swojej krytyki PiS i demonizowania wpływu partii rządzącej na życie w Polsce. Gwiazda polskiego kina udzieliła wywiadu Onetowi, w którym szczególną uwagę poświęcono zbliżającym się wyborom parlamentarnym.

Janda: Jestem w narodowej depresji

Krystyna Janda udzieliła wywiadu portalowi Onet.pl. Aktorka poinformowała czytelników, że czeka na zbliżające się wybory parlamentarne. - Chcę jeszcze żyć i robić rzeczy, daj Bóg, ważne i wartościowe. W poczuciu, że żyję w dobrym, mądrym, otwartym kraju - powiedziała artystka. Dodała, że „jest w narodowej depresji”.

W pewnym momencie rozmowy aktorka sama zeszła na temat zbliżających się wyborów parlamentarnych. Aktorka wyznała, że obecnie jest to najbardziej wyczekiwane przez nią wydarzenie.

- (Czekam - red.) na zbliżające się wybory. Chcę jeszcze żyć i robić rzeczy, daj Bóg, ważne i wartościowe. W poczuciu, że żyję w dobrym, mądrym, otwartym kraju. Z drugiej strony też wiem, że jak wygra strona, którą wspieram, trzeba będzie naprawiać to, co zostało zepsute, a to może być dotkliwe dla społeczeństwa - wyjaśniła.

Aktorka nie ukrywa, że jest sympatyczką tzw. opozycji demokratycznej. Wielokrotnie też krytykowała PiS w bardzo ostrych, a wręcz nieprzyzwoitych, słowach.

- Powiedziałam: od kiedy rządzi PiS, mam uczucie, jakby cały czas, ktoś mi s**ał na głowę. Powinnam dostawać tantiemy, tyle razy to zdanie zostało użyte - powiedziała w innym fragmencie wywiadu Janda.


Gwiazda kina: Polska to choroba

W dalszej części rozmowy zrobiło się jeszcze ciekawiej. Prowadzący wywiad pociągnął temat polityki i spytał, czy w tym kontekście, Janda znajduje się w depresji. Odpowiedź aktorki może szokować.

- W narodowej depresji. Jestem. Jak się nazywa ta choroba? Polska. Wielu ludzi ma podobnie. Martwimy się po prostu - powiedziała. - Mam fundację na głowie, to jest wielki obowiązek, moje zobowiązanie osobiste i publiczne. Machina. Nie mam ruchu. Będę dalej pracować od rana do nocy - dodała artystka.

MB

Fot. Krystyna Janda. Źródło: FOTON/PAP

Czytaj dalej:

Niepokojące informacje o zdrowiu Kwaśniewskiego. Musiał zostać w szpitalu Ekspert: Taki błąd popełnił Rafał Trzaskowski, Tusk go nie powtórzy Wojskowe cysterny na stacjach benzynowych. Orlen dementuje plotki




Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości