Wojtek Wojtek
218
BLOG

"Tygrysek" w natarciu !

Wojtek Wojtek PSL Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Jeszcze niedawno walczył o elekcję na prezydenta Polski. Teraz, kiedy z p.o. przewodniczącego PO zeszły resztki powietrza, zabiega o przywództwo w opozycji przeciwko Prawu i Sprawiedliwości. Głośno deklaruje poparcie dla PiS przy działaniach mających chronić wschodnią granicę UE i przemilczając jednocześnie, że jest to granica Polski z Białorusią - zapowiada złożenie wniosku o samorozwiązanie sejmu...


Czy tak zachowuje się kandydat na prezydenta suwerennego państwa?


W mojej ocenie jest to kolejny intrygant, który przez lata korzystał z popierania  tych ugrupowań, których działalność była jawnie sprzeczna z interesem polskiego społeczeństwa.


https://www.youtube.com/watch?v=jtXMNumBY-w


A ja pytam się - jak jednocześnie można deklarować poparcie dla większości parlamentarnej i jednocześnie składać wniosek o skrócenie kadencji sejmu w czasie wprowadzenia stanu wyjątkowego z uwagi na zagrożenie agresją zbrojną państwa !




Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka