E.B E.B
162
BLOG

Westerplatte to reduta polskości

E.B E.B Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 15



Ta wojna wybuchła przeciw Polsce, na skutek hitlerowskiego ataku – rozpoczął swoje przemówienie na Westerplatte prezydent Andrzej Duda. – Jestem tu, bo po wielu latach ta uroczystość jest organizowana przez władze państwowe – stwierdził.

Głównym gospodarzem jest minister obrony narodowej. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji tych pięknych obchodów. Dziękuję z całego serca Ministerstwu Obrony Narodowej, dziękuję Muzeum II Wojny Światowej, dziękuję żołnierzom, dziękuję harcerzom, wszystkim wolontariuszom – mówił.

Archeolodzy mówili mi, że miejsce, w którym odnaleźli szczątki naszych żołnierzy było zachwaszczone i zaśmiecone. Wierzę, że dzięki troskliwości ekipy Muzeum II Wojny Światowej, to miejsce będzie nie tylko godne, ale też piękne i odwiedzane przez młodzież – podkreślił prezydent podczas swojego przemówienia na Westerplatte.

.



E.B
O mnie E.B

Konstytucja RP  Art.14 Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków społecznego przekazu. Mam na imię Ewa. Na moim blogu można zamieszczać opinie niekoniecznie zgodne z moimi, pod warunkiem zachowania ogólnie przyjętych norm obyczajowych. Oczywiście mam swoje poglądy, ale blogowanie dla mnie, to swobodna wymiana myśli, możliwość dyskusji, formowanie swoich poglądów w zderzeniu z poglądami innych. Wolność nie tylko "krzyżami się mierzy"......

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka