hephalump hephalump
266
BLOG

Jeszcze się taki nie narodził co by lemingowi dogodził

hephalump hephalump Inflacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

Młodsi ode mnie, ci z większych miast, zawsze potrafią mnie zaskoczyć.

Od dłuższego czasu słyszałem ich marudzenie i pomstowania na rząd (pisiarnię) wynikające z głębokiego poczucia krzywdy.

Krzywdy odczuwanej tak jak dzieci, którym ktoś popsuł zabawę.

A zabawa była dobra... Dobra bo na kredyt.

Tylko nikt nie mówił, nie ostrzegał, że jak stopy procentowe NBP pójdą w górę to zabawa stanie się droższa.


Ale to jeszcze byłem w stanie zrozumieć.


Więc słysząc o obniżeniu przez RPP wspomnianych stóp procentowych spodziewałem się, że lemingi moje przestaną marudzić i wrócą do myśli o zabawach na kredyt.

A tu niespodzianka...

Ich reakcja to przerażenie.

"Co te pisiory wyrabiają?"

Osłabiają złotówkę. 

Będzie drożyzna na wakacjach (po wakacjach).

Kto zapłaci za straty jakie poniosą banki?

Za pieniądze jakie zarabiam i tak mniej kupię...


I tak bez końca. 


hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka