fot. P. Beym
fot. P. Beym
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
511
BLOG

Krótka odpowiedź Pawłowi Rabiejowi

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki PSL Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Mam nadzieję, że do końca mojego życia, będę miał wystarczająco siły i determinacji, żeby się takim propozycjom jasno i otwarcie sprzeciwiać.

"Najpierw przyzwyczajmy ludzi, że związki partnerskie to nie jest samo zło, że nie niszczą tkanki społecznej i polskiej rodziny. Potem łatwiej będzie o kolejne kroki, o równość małżeńską z adopcją" - powiedział wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej wiceprezydent Warszawy Paweł Rabiej (https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/593557,pawel-rabiej-homoseksualizm-gej-malzenstwo-polityka-adopcja-dzieci.html).

 Odpowiadam krótko. Nigdy na związki partnerskie, jakiekolwiek formalne związki osób homoseksualnych, a zwłaszcza te, prowadzące do zrównania ich praw z małżeństwami, a tym bardziej na adopcję dzieci przez takie związki nie będzie mojej zgody.

Albo inaczej. Mam nadzieję, że do końca mojego życia, będę miał wystarczająco siły i determinacji, żeby się takim propozycjom jasno i otwarcie sprzeciwiać.

Piszę to teraz, przed wyborami, żeby ta deklaracja była jasna dla wszystkich. Żeby ktoś, kto ma poglądy zbliżone do Pawła Rabieja w tej sprawie nie mówił, że go w tej sprawie wprowadziłem błąd.

Paweł Rabiej szczerze przedstawił tutaj czym finalnie kończy się przyjęcie choćby jednego z jego postulatów.

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 – najważniejsi w jednym miejscu – bo informacja nie musi być nudna

http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka