Karzo Karzo
319
BLOG

Kukułeczka kuka

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 19

Protest przeciwko polskim pogranicznikom odbywający się przed siedzibą Straży Granicznej relacjonował na Twitterze warszawski adwokat Piotr Barczak, powielając tezy o łamaniu prawa i „barbarzyństwie” polskich służb.

Mecenas opublikował także zdjęcia dowódców formacji: szefa Podlaskiego oddziału SG i komendanta głównego SG, dopisując w komentarzu: „Wiecie, co zrobić, kiedy spotkacie ich na ulicy”. https://www.tvp.info/55544278/adwokat-piotr-barczak-wzywa-do-atakow-na-straz-graniczna-bedzie-postepowanie-dyscyplinarne-prezes-nra-przemyslaw-rosati-nie-ma-poblazania-dla-takich-zachowan

Trzeba szczerze i otwarcie powiedzieć, że notki:

https://www.salon24.pl/u/karzo/1160741,czy-dopadna-franka

https://www.salon24.pl/u/karzo/1160664,przyjda-z-widlami

mogły się podobać i nie podobać, bo trudno jest przewidzieć komu coś się spodobać może.  Najlepszy komentarz to był komentarz, który trochę cenzurą obłożę, ale przytoczyć muszę:

Qrev

25 sierpnia 2021, 19:54

(...) Przy czym moje lubienie niekoniecznie oznacza zgadzanie się z tekstem i tezami;)

Posła Sterczewskiego nie znam i gdyby nie jego bieg z przeszkodami, poznać bym nie miał okazji.

To pajac. Dać mu mówić, nagrywać, biegać, a xuj z nim...

(...)A ostatni akapit tej notki, jak dla mnie, jest histeryczny...

Przeczytałem jeszcze raz, a nawet dwa razy to, co nabazgroliłem i wylazło mi, że jednak w Polsce nie ma takiej siły i takich debilów co mogą innego Polaka zarżnąć. Normalny histeryk jestem, tak myślałem i teraz wiem, że jednak myślenie ma przyszłość i zaszkodzić nie może. 

Ruch społeczny obudził  polskiego polityka, prawnika, urzędnika państwowego Jacka Dawida Ozdobę, który zareagował tak, jak umiał, a ponieważ dużo nie umiał, to ruch społeczny widły schowane jeszcze przez ojców z zakamarków zaczął wydobywać. 

Wybitny warszawski adwokat Piotr Barczak dodatkowo przyśpieszył  ruchy społeczne i już mamy pierwszą kukułkę.

image

Facet musi mieć jakąś szczególną wadę genetyczną, bo takie coś robią tylko osobnicy, którzy z podrzuconych jaj się wylęgają, więc histeria z mojej strony uzasadnioną była. 

Potem poszły zdjęcia:

image

i teraz oczekujmy na ruchy rządu. Mam malutką nadzieję, że nie będą to ruchy jelitowe zakończone kompromitacyjną kupą tylko zdecydowane działania zakończone wyłapaniem kukułek i neutralizacją jaj.  




Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka